یک باشگاه لیگ برتری و ۲ مالک در نقل و انتقالات

با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی باشگاه سپیدرود  این روز‌ها با ۲ مالک و یک امضاء کار‌های خود را پشت سر می‌گذارد.

پس از حضور بیات به عنوان مالک در راس باشگاه سپیدرود تغییرات اساسی در کادرفنی و حتی مدیریتی از جمله برکناری مومنی صورت گرفت تا نفرات جدید جایگزین شوند.

پس از کنار رفتن علی نظرمحمدی و دستیارانش از کادرفنی، امید روانخواه جایگزین او شد تا طبق درخواست سرمربی جدید بازیکنان مورد نیاز در فصل نقل و انتقالات جذب شود.

مومنی مالکیت باشگاه سپید رود را به درخواست اداراه کل ورزش و جوانان استان گیلان به بیات واگذار کرده، اما همچنان تمامی امضا‌ی قرارداد جذب و خروج بازیکنان با مومنی است تا زمانی که مالکیت بیات به طور رسمی اعلام شود. ناگفته نماند از نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان مومنی مالک و مدیرعامل این باشگاه است .

با وجود چنین اتفاقی که اکنون در باشگاه سپیدرود افتاده است، جذب بازیکنان و یا خروج آن‌ها در صورتی که با امضای مومنی همراه نباشد میسر نخواهد بود.

از سویی دیگر طبق درخواست مدیران جدید سپیدرود ۲ بازیکن ارمنستانی و گرجستانی  از روز گذشته به تمرینات اضافه شدند تا در صورت تایید کادرفنی به ترکیب این تیم اضافه شوند. گئورگی گابِداوا از گرجستان و هایک ایشخانیان از ارمنستان، ۲ بازیکن خارجی هستند که پس از گذشت ۴۹ سال از تاسیس باشگاه سپید رود برای اولین بار به این تیم راه پیدا کردند و آن‌ها در صورت جذب می‌توانند طلسم حضور نداشتن بازیکنان خارجی در جمع سپیدرودی‌ها را نیز بشکنند.

البته جذب بازیکنان خارجی و داخلی و یا خروج هر بازیکنی همچنان باید با امضای مومنی باشد چرا که در غیر این صورت تا زمانی که امضای بیات به رسمیت شناخته نشده هرگونه عقد و یا فسخ قرارداد غیر از امضای مومنی رسمیت ندارد.

مهدوی که روز گذشته با قراردادی ۶ ماه به جمع سپیدرود پیوست با امضای مومنی توانست حضور خود را در جمع بازیکنان این تیم قطعی کند و  مهرداد جماعتی هم پس از فسخ، امضای مومنی را در پای برگه خود قرار داد تا در این میان مشکلات مالکیتی باشگاه مشکلی برای خروج از سپیدرود نداشته باشد.

این روز‌ها وضعیت باشگاه سپیدرود همچنان نامشخص است و از آنجایی که این باشگاه به طور موقت به بیات سپرده شده، اما همچنان امضای مومنی رسمیت دارد و باشگاه سپید رود با تصمیم ۲ مدیر در نقل و انتقالات به کار خود ادامه می‌دهد.