قرارداد حقدوست با نفت تهران فسخ شد

مجتبی حقدوست هافبک تیم فوتبال نفت تهران به دلیل دریافت کمتر از ۳۰ درصد مبلغ قرارداد فصل جاری اش و دریافت تائیدیه از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قراردادش را با این تیم به صورت یک طرقه فسخ کرد تا در روزهای آتی به تیم دیگری منتقل شود.

برهمین اساس فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ بیان کرد: بازیکنان برای فسخ یک طرفه قراردادشان باید از کمیته تعیین وضعیت تائیدیه بگیرند و با ارائه آن به سازمان لیگ می توانند قراردادشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند.

او ادامه داد: برهمین اساس مجتبی حقدوست، هافبک تیم نفت تهران امروز (چهارشنبه) با ارائه نامه کمیته تعیین وضعیت قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

محمودزاده درباره ثبت نشدن قرارداد آتیلا حجازی به عنوان سرمربی جدید نفت تهران تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان تهران مخالف فعالیت حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت است و به همین دلیل نه تنها قرارداد آتیلا حجازی بلکه قرارداد تمام بازیکنان جدید نفت ثبت نمی شود.

او افزود: هر زمان پروانه فعالیت مدیران باشگاه نفت در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد و کمیته انضباطی هم به ما نامه دهد که ۲۰ درصد بدهی های این باشگاه تسویه شده است قراردادها را ثبت می کنیم و به کادرفنی و بازیکنان جدید این تیم کارت بازی می دهیم.