از حاشیه‌سازان نمی‌گذرم، و به خدا واگذارشان می‌کنم

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیم تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی عنوان کرد: ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم. متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. فرصت‌های خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم. بدشانسی آوردیم و نتوانستیم به این مهم برسیم. شرمنده هواداران هستیم و امیدوارم در آینده همه چیز را جبران کنیم.

وی درباره خراب کردن پنالتی توسط محمد ایرانپوریان گفت: محمد پنالتی‌زن اول ما است و بهترین پنالتی‌زن ما نیز محسوب می‌شود. او همیشه پنالتی‌هایش گل می‌شود؛ اما در جام حذفی بدشانس است. نباید به محمد خرده بگیریم، او زحمات زیادی کشید و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. انشاءالله در آینده همه چیز را جبران می‌کنیم و روزهای خوبی را برای تراکتورسازی شاهد خواهیم بود.

مهاجم تراکتورسازی درباره این شائبه که گفته می‌شود از زدن پنالتی مقابل استقلال خوزستان سر باز زده است، تاکید کرد: من قسم می‌خورم که چنین چیزی صحت ندارد. من در دقایق پایانی به زمین آمدم و وقتی موقع پنالتی‌ها برای شیر یا خط سمت داور رفتم و برگشتم، فهمیدم کادرفنی پنالتی‌زن‌ها را مشخص کرده و نامی از من نیست. همه بازیکنان هم شاهد این ماجرا هستند.

ابراهیمی در پایان افزود: من قبلا هم پنالتی زده‌ام و قطعا اگر کادرفنی به من اعلام می‌کرد پنالتی می‌زدم؛ اما خود آقای گل‌محمدی شاهد است که درخواستی از من برای زدن پنالتی نداشت. متاسفانه هر روز برای من یک حاشیه درست می‌کنند و من همه شان را به خدا واگذار می‌کنم. خدا از من نگذرد اگر کسی به من گفته پنالتی بزن و سرباز زده باشم. من با جان و دل تمرین می‌کنم و کاری به حواشی ندارم؛ اما برخی دوست ندارند من در آرامش باشم.