جلالی: قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز شویم

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پدیده اظهار داشت: من یادم است دو سال پیش که در سایپا بودم، نیم فصل اول چهارم ولی در پایان فصل هفتم شدیم. سال گذشته هم در پیکان چهارم شدیم و در پایان فصل ششم. امسال باز هم چهارم شدیم. من دو سال گذشته را خوب آنالیز کرده‌ام و در حال ترمیم ایراداتی که در بخش خودم بود، هستم و خیلی امیدوارم تا این فصل به جایگاهی که شایسته آن هستیم، برسیم.

وی ادامه داد: ما 2،3 بازیکن خودمان در تعطیلات نیم فصل از دست داده‌ایم و 2 الی 3 بازیکن جدید را هم کسب کرده‌ایم ضمن اینکه مرتضی آقاخان و موسوی هم همچنان بازیکنان مصدوم ما هستند اما ما بازیکنان جوانی با خودمان به مشهد آوردیم که تلفیق آنها با بازیکن تجربه‌ تیم‌مان قطعاً خوب خواهد بود و فردا شما در زمین این را خواهید دید.

سرمربی تیم پیکان در مورد تیم پدیده خراسان هم تصریح کرد: ما با پدیده‌ای بازی داریم که با توجه به بضاعتش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. من زمانی که می‌بینم مربیان جوانی مانند مهاجری خوب کار می‌کنند خوشحال می‌شوم به او تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش کسر 6 امتیاز از تیم پدیده در روند نتیجه‌گیری این تیم تأثیر خواهد گذاشت یا خیر، گفت: من عادت نکرده‌ام به این تیترها فکر کنم و اصلاً درست هم نیست در مورد اینها حرف بزنم. ما مقابل پدیده‌ای بازی می‌کنیم که از او شناخت کافی داریم سعی می‌کنیم مقابل این تیم بازی خوبی انجام دهیم و موفق هم شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون در فصل نقل و انتقالات چه بازیکنانی را جذب کرده است، گفت: ما سجاد مشکل‌پور را در خط دفاع و شاهین ثاقبی در خط هافبک جذب کرده‌ایم و امکان دارد یک یا دو بازیکن هم در خط حمله به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم پیکان در واکنش به این پرسش که آیا رحمان احمدی در تیم پیکان باقی خواهد ماند یا خیر، افزود: احمدی قطعاً با ما خواهد ماند. ما چند بازیکن داریم که جزو خوب‌های تیم ما هستند. ما نگاه نمی‌کنیم این بازیکنان الان بازی می‌کنند یا خیر. ما چند بازیکن با تجربه مانند احمدی و صادقی داریم که فصل گذشته زمانی که تازه از لیگ دسته اول صعود کرده بودیم کمک زیادی به تیم کردند تا به ثبات برسیم. اگر الان پیام نیازمند دروازه‌بانی می‌کند به خاطر این است که احمدی تیم را به ثبات رسانده است.

جلالی در خصوص اینکه از زمانی که بحث رمالی و جادوگری در لیگ برتر مطرح شده تیم او روند نتیجه‌گیری بدی را طی کرده است، خاطرنشان کرد: من در این مورد صحبت زیادی دارم اما ترجیح می‌دهم به وقتش حرف بزنم و فعلاً آرامش تیم را حفظ کنم. به هر حال آن کسانی که سعی کرده‌اند خرافات را به مردم القاء کنند باید بعدها پاسخگو باشند. شما نگاه کنید ما همانطوری که مقابل سپاهان به برتری رسیدیم برابر استقلال خوزستان شکست خوردیم. ما 7 پیروزی متوالی داشتیم اما پس از آن شکست خوردیم. فوتبال است و این چیزها در آن طبیعی است. قرار نیست ما تمام بازی‌ها را پیروز شویم. ضمن اینکه تعطیلی‌های لیگ هم همیشه به یک نحو نبوده است و بعضی وقتها همین تعطیلی‌ها به تیم ما کمک کرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم‌های او همواره در هفته‌های ابتدایی لیگ ضعیف ظاهر می‌شوند اما پس از مدتی به روزهای خوب خود بر می‌گردند اظهار کرد: شاید ما در دوره آماده‌سازی باید دلایل این موضوع را پیگیر باشیم و خود من هم همین نظر را داریم. الان 40 روز است یک کار فرآیندی و تحقیقی را انجام می‌دهیم و دلایل فنی این موضوع را رصد می‌کنیم.