واکنش قلعه نویی به شعار حیا کن، رها کن

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه نقطه تاریک بازی وقت افتادن بازیکنان سیاه‌جامگان روی زمین بود گفت: خیلی خوب بازی کردیم و دروازه‌بان ما زمین هم نخورد.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل مشکی‌پوشان اظهار داشت: نمی‌شود راجع‌ به این فوتبال حرف زد. تیمی که 5 فرصت تک به تک نزند دیگر نمی‌شود در مورد کیفیت فنی بازی حرف زد. ما خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و گلرمان حتی زمین هم نخورد.

وی ادامه داد: امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، البته یک نیم‌فصل است روی بد فوتبال به ما نشان داده می‌شود. سه بازیکن جدید ما هم امروز عملکرد خیلی خوبی داشتند و بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم خوب بودند.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در اروپا کیفیت بازی را اندازه‌گیری و زمان مفید بازی را اعلام می‌کنند که به نظرم استاندارد آن 60 دقیقه است، اما امروز تا می‌آمدیم هر کاری کنیم، بازیکنان حریف خودشان را زمین می‌انداختند. فکر می‌کنم امروز دیگر بازی بیش از اندازه فیرپلی شده بود. تا می‌آمدیم هر کاری کنیم بازیکنان حریف خودشان را زمین می‌انداختند. به نظرم این تنها نقطه تاریک این بازی بود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه تیم حریف حتی نزدیک دروازه این تیم نشده است، گفت: وقتی تیمی پنج موقعیت تک به تک را از دست می‌دهد، دیگر کاری از دست مربی بر نمی‌آید.

وی درباره اینکه آیا از اینکه قاسم حدادی‌فر دوباره مصدوم شود نگرانی داشته یا خیر، گفت: ما هم از این موضوع نگران بودیم اما کم‌کم باید زمان بازی او را افزایش دهیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شعارهای حیا کن،‌ رها کن که در ورزشگاه علیه او سر داده شد، عنوان کرد: دستشان درد نکند!

قلعه‌نویی در مورد سه بازیکن تازه وازد تیمش نیز  خاطرنشان کرد: اول صحبت‌هایم توضیح دادم، بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی بیش از آنچه فکر می‌کردیم خوب بودند و وظایفی که از آنها می‌خواستیم را به خوبی انجام دادند. ما امروز فوتبال خوبی بازی کردیم اما باید دو نقطه از تیم‌مان را تقویت کنیم، اول اینکه باید یک مهاجم دیگر جذب و بعد یک دفاع رونده بگیریم.