عضو هیات مدیره استقلال کنار گذاشته می شود؟

بعد از نشست شب گذشته اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال این موضوع مطرح شد که ستار همدانی به عنوان عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال فعالیت کند. به همین دلیل این شایعه مطرح شد که محمد نوری از سمت خود در کمیته فنی کنار گذاشته می‌شود.

در همین ارتباط با محمد نوری تماس گرفتیم که وی ضمن بی‌اطلاعی از موضوع کنار گذاشته شدنش، گفت: من نه از این موضوع اطلاع دارم و نه در موردش از کسی سئوال می‌کنم. این شایعه از دیشب توسط برخی رسانه‌ها به راه افتاده اما جالب است که من از کنار کمیته فنی استقلال به چیزی نرسیدم که این همه برای نبودن من سر و صدا شده است.

وی افزود: شب گذشته با علی جباری صحبت می‌کردم که او هم این شایعات را شنیده بود و اعلام کرد خبر رفتن من درست نیست، من در کنار علی جباری، جواد قراب، اکبر کارگر جم و سیروس دین‌محمدی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال را تشکیل می‌دادیم که بیژن طاهری و سهراب بختیاری‌زاده و دین‌محمدی از جمع ما جدا شدند. حالا هم شنیده‌ام ستار همدانی به جای دین‌محمدی به کمیته فنی اضافه شده است.

نوری تأکید کرد: من به این شایعات توجهی ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم، اگر هم برخی‌ها دوست دارند شیطنت کنند ایرادی ندارد و خودشان بدانند و وجدانشان.