پرسپولیس وارد بحران نمی شود

رضا شاهرودی درباره وضعیت پرسپولیس بعد از تساوی برابر فولاد گفت: من معتقدم تساوی برابر فولاد در اهواز که یکی از تیم‌های پرقدرت لیگ محسوب می‌شود، نتیجه بدی نبود. پرسپولیس تا دقیقه 89 شرایط خوبی داشت، اما بازیکنان این تیم در یک لحظه تمرکزشان را از دست دادند و گل مساوی وارد دروازه بیرانوند شد. با این حال گرفتن یک امتیاز اصلاً بد نبود.

مدافع  هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بر خلاف نظر بعضی‌ها باید بگویم که پرسپولیس با دو بازی نبردن به هیچ عنوان وارد بحران نخواهد شد. شما باید فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان را هم در نظر بگیرید و اعتقاد من این است که این شرایط تا حدودی پرسپولیس را خسته کرد. حالا هم مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و پرسپولیس مسیر خودش را ادامه می‌دهد.

وی همچنین راجع به بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: این یک بازی حساس برای هر دو تیم است و نتیجه هم به راحتی قابل پیش‌بینی نیست. با این حال پرسپولیس میزبان است و باید از این شرایط استفاده کند. حضور هواداران پرسپولیس هم در این مسابقه بسیار مهم است. امیدوارم در یک روز تعطیل شاهد حضور پرشمار هواداران باشیم تا مقابل تراکتورسازی یک برد  روحیه‌بخش به دست بیاوریم.