حسینی رکورد شکست، منتظری بازوبند را نپذیرفت

در اوایل نیمه دوم دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال که از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، زمانی که وریا غفوری قصد زدن ضربه کرنر برای استقلال داشت، تماشاگران استقلال خوزستان اشیایی به زمین پرتاب کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

*سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال که در 6 دیدار قبلی این تیم در لیگ برتر گلی دریافت نکرده بود، به رکورد گل نخوردن وحید طالب‌لو در استقلال رسید. طالب‌لو پیش‌تر موفق شده بود 660 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. حسینی این رکورد را با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه 53 بازی به دست آورد. اگر این دروازه‌بان در این مسابقه گلی دریافت نکند، صاحب رکورد 698 دقیقه‌ای در بسته نگه داشتن دروازه خود می‌شود (دروازه حسینی آخرین بار در دقیقه 22 مقابل پرسپولیس باز شد).

*در دقیقه 65 که پژمان منتظری قصد داشت به جای جپاروف به زمین بیاید، تماشاگران استقلال به شدت جپاروف را تشویق کردند. در این صحنه امید ابراهیمی قصد داشت بازوبند کاپیتانی را به بازوی منتظری ببندد که منتظری آن را نپذیرفت.

*از دقیقه 60 به بعد، تماشاگران استقلال به تشویق مهدی قائدی پرداختند و خواستار حضور این بازیکن جوان در ترکیب تیم خود شدند.