قلعه نویی: شایسته این ۳ امتیاز بودیم

امیر قلعه نویی ظهر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد ابراز داشت: بازی سختی بود.

وی سپس با بیان اینکه خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم، گفت: تبریز با خوشی‌ های زیادی برایم همراه بوده است، خاطرات زیادی در این شهر دارم. هر کجای ایران باشم به یاد تبریز هستم.

قلعه نویی با اشاره به اینکه ‌ما باید زودتر به گل می ‌رسیدیم، گفت: ذوب آهن مظلوم‌ ترین و بدشانس ‌ترین تیم است. پرواز ما کنسل شده بود ولی زنوزی با اینکه از تیم حریف بود اما هماهنگ کرد تا ما به شهر تبریز برسیم. این رفتارها نشان از مرام پهلوانی است که باید از این رفتار زنوزی تشکر کنم.

وی سپس با اشاره به حضور فیروز کریمی در گسترش فولاد گفت: امروز تیم گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی خوب بازی کرد.خدا را شکر با این سه امتیاز به لیگ برتر برگشتیم و من آینده تیم ذوب آهن را خوب می‌ بینیم.

سرمربی ذوب آهن به عدم نتیجه گیری تیمش در نیم فصل اول اشاره کرد و گفت: اگر نیم ‌فصل نتوانستیم نتیجه بگیریم به خاطر مسائل درون خانوادگی بود.

وی سپس قولی به هواداران تیمش داد و افزود: قول می ‌دهم ذوب آهن نماینده شایسته ‌ای در بازی های آسیایی امسال باشد.

وی سپس ادامه داد: گسترش فولاد در این دیدار نتوانست به دروازه ما برسد و ما باید زودتر به گل می‌ رسیدیم. باید تلاش کنیم امتیازهایی که در دور رفت از دست داده ‌ایم را جبران کنیم.

قلعه نویی با اشاره به اینکه در دو پست باید تیم خود را تقویت کنیم، ادامه داد: باید برای آینده فکرهایی داشته باشیم و با برنامه پیش رویم چون هم لیگ برتر را در پیش داریم و هم اینکه باید نماینده ایران در رقابت های آسیایی باشیم.

سرمربی ذوب آهن با تاکید بر اینکه شاگردان فیروز کریمی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند ولی امروز در مقابل ما شکست خوردند، گفت: آنها نتوانستند حتی امروز به دروازه ما نزدیک شوند.