افشین پیروانی: پرسپولیس قهرمان ایران است

افشین پیروانی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ هفدهم نزدیک شویم.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس قهرمان ایران است، بنابراین باید روند رو به رشد خود را ادامه داده و بتواند در پایان لیگ هفدهم جام را بالای سر ببرد.

پیروانی در خصوص عملکرد پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز هم گفت: بازیکنان پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشتند و حتی می توانستند به چند گل دیگر هم دست پیدا کنند.

وی در خصوص وضعیت مهدی طارمی هم گفت: طارمی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و از اول بهمن ماه به جمع ما اضافه خواهد شد تا قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر شود.

مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت احمد نوراللهی هم گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم بعد از مکاتبات اداری، او را به پرسپولیس بازگردانیم. نوراللهی یکی از بازیکنان خیلی خوب ماست و منتظریم تا او به جمع ما بازگردد و تمریناتش را با ما آغاز کند.

وی در خصوص درگیری هواداران دو تیم و فحاشی هایی که نسبت به یکدیگر انجام دادند، گفت: این یک رفتار غلط است، همه ما انسان هستیم و باید به یکدیگر احترام بگذاریم. فوتبال تنها ۹۰ دقیقه است اما احترام به بزرگتر و هم‌میهن خود جزو واجبات است و ما باید بدانیم که همه از یک آب و خاک هستیم و نباید به یکدیگر توهین کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس طبق گفته سرمربی تیم ملی بازیکنانش را یک روز بعد از بازی به اردوی تیم ملی خواهد فرستاد یا خیر، گفت: در این خصوص نمی توانم صحبت کنم، من فقط یک ایرانی هستم و تنها آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم را دارم و وظیفه من است که تحت هر شرایطی از تیم ملی کشورم حمایت کنم.

وی در پایان و در خصوص اعتراض خبرنگاران به اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس پاسخگو نیستند، گفت: آنها خسته هستند و بازی سنگینی را پشت سر گذاشته اند اما من قول می دهم در بازی های آینده از آنها بخواهم تا با شما صحبت کنند.