هیچ بازی تدارکاتی تیم ملی قطعی نشده است؟

از آخرین کمپی که تیم ملی ایران پشت سر گذاشته بابت بازی های تدارکاتی و اردوهای احتمالی اخبار ضد و نقیض زیادی مطرح شده است که گاها برخی از این اخبار منابع خارجی داشته است.

در این مدت گذشته صحبت هایی از بازی دوستانه با تیم های ازبکستان، یکی از تیم های عربی، لهستان، مجارستان، رومانی، ایتالیا، الجزایر و ... شده است اما برگزاری بازی با هر یک از تیم های مطرح شده نه تنها قطعی نشده شاید به نتیجه هم نرسد.

کارلوس کی‌روش پیکجی از تیم های مورد نظر خود را در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشته است و مسئولان فدراسیون هم در حال رایزنی هستند تا در تاریخ های فیفا این بازی ها برای تیم ملی تدارک دیده شود اما فعلا هیچ قرارداد رسمی برای برگزاری این بازی ها امضا نشده است.

هفته پیش منابع الجزایری خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه در ماه مارس(فروردین) تیم ملی این کشور با ایران در پاریس بازی می کند که فعلا هیچ خبر رسمی و قرارداد رسمی بابت برگزاری این بازی در پاریس امضا نشده است. این خبر در حالی در رسانه های الجزایری منتشر شد که پیش از این مسئولان فدراسیون ایران تاکید کرده بودند که با الجزایر ۱۲ خرداد سال ۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

فعلا فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با کشورهای مورد نظر کی روش است و خود سرمربی تیم ملی هم برای تعطیلات سال نو میلادی در ایران نیست. تیم ملی فعلا برنامه ای ندارد تا کی روش از سفر بازگردد و بار دیگر جلسات کاری خود را با مسئولان فدراسیون برگزار کند.