بازیکنی که رکوردار بازی در تیم کی روش است

تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار پیاپی با اقتدار به دور نهایی جام جهانی فوتبال راه یافت و این در حالی بود که کی روش از ۵ بازیکن بیشترین استفاده را در ترکیب تیم ملی داشت.

وحید امیری در ۱۷ بازی تیم ملی فوتبال حضور داشت و البته در ۱۱ بازی در ترکیب ثابت و در ۶ بازی بازیکن تعویضی بود.

سردار آزمون و مهدی طارمی با ۱۶ بازی در رده بعدی قرار گرفتند و از حیث بازی در ترکیب ثابت یک بار بیشتر از امیری در تیم اصلی حضور داشتند.

علیرضا جهانبخش در ۱۴ بازی برای تیم ملی فوتبال به میدان رفت و همانند امیری در ۱۱ بازی در ترکیب ثابت قرار داشت و ۳ بازی به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

رامین رضائیان با وجود اینکه در ۱۴ بازی برای تیم ملی فوتبال به میدان رفت، اما موفق شد ۱۲ بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد و فقط ۲ بار به عنوان یار تعویضی در تیم ملی فوتبال بازی کند.

این در حالی است که کی روش در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد بازیکنان حاضر در تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی اعلام کرد: "با بازیکنانی که در ایران تمرین می‌کنند نمی‌توان به مصاف تیم‌های بزرگ اسپانیا و پرتغال رفت ".

این اظهار نظر کی روش نشان می‌دهد وحید امیری و مهدی طارمی به احتمال فراوان در ادامه نمی‌توانند رقابت خوبی را از لحاظ رکورد در بازی‌های تیم ملی فوتبال با لژیونر‌ها داشته باشند و این آمار قطعا بعد از جام جهانی دچار تغییرات عمده‌ای خواهد شد.