واکنش سرپرست استقلال به احتمال جدایی سه بازیکن بزرگ

نصرالله عبداللهی در رابطه با شرایط این تیم پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و در آستانه این بازی تمرینات خوبی انجام داده‌ و  برای انجام بازی آماده هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیستید تا اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد در بازی با استقلال در تبریز هم تکرار شود، اظهار کرد: ما نگران نیستیم، اما ناراحتیم چون در اکثر مواقع در تبریز با این مسائل مواجه بوده‌ایم.

وی در مورد اضافه شدن کولی به کادر فنی استقلال تصریح کرد: قرار است این مربی دو هفته دیگر به ایران بیاید و کارش را شروع کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد حضور نام سه بازیکن بزرگ این تیم (خسرو حیدری، مهدی رحمتی و پژمان منتظری) در لیست خروج خاطرنشان کرد: شفر رابطه خوبی با همه بازیکنان از جمله بزرگان تیم دارد و هر روز با آن‌ها جلسه می‌گذارد هم خسرو هم رحمتی و هم پژمان منتظری برای تیم بازی می‌کنند و فکر نمی‌کنم مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد.

عبداللهی در رابطه با اینکه کی‌روش اعلام کرده بازیکنان از شنبه در اختیار تیم ملی باشند، تصریح کرد: اگر همه تیم‌ها بازیکنانشان را بدهند ما هم مشکلی با این موضوع نداریم و بازیکنان‌مان را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد.

وی درپاسخ به این پرسش که کرانچا اعلام کرده بازیکنانش را به تیم ملی نمی‌دهد، تصریح کرد: به هرحال اولویت با تیم ملی است. اگر مشکلی هم پیش بیاید شفر با کی‌روش جلسه می‌گذارد و بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد.

وی در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: جباری بازیکن بزرگی است البته از روزی که رفته هنوز او را ندیدم اما امیدوارم سوء‌تفاهمی که به‌وجود آمده برطرف شود.