به گزارش ايسنا، يك روز پس از شكست پرسپوليس برابر استقلال، بخشهاي مختلف خبري سيما با استناد به خبر يكي از سايتهاي خبري اعلام كردند كه باشگاه روبين كازان روسيه كه يكي از تيمهاي حاضر در ليگ اروپاست، خواهان به خدمت گرفتن عليرضا حقيقي شده است. براي پيدا كردن منبع موثق اين خبر، رسانهها كار دشواري پيش رو داشتند. نه كسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس حاضر به تاييد اين خبر بود و نه منبعي از رسانههاي روسي اين خبر را اعلام كرده بودند. با اين حال اين دروازهبان جوان در گفتوگويي كه با يكي از برنامههاي تلويزيوني داشت، اعلام كرد كه نماينده اين باشگاه روسي چند روزي است كه در تهران حضور دارد.

با این حال با توجه به نمایش این دروازه‌بان در چند سال اخیر این اعلام نیاز از سوی باشگاه بزرگ روسی کمی دور از ذهن به نظر می‌رسید، ضمن این که در تاریخ فوتبال ایران به غیر از نیما نکیسا که پس از حضورش در جام جهانی ۹۸ راهی فوتبال یونان شد، سابقه نداشته تیم‌های اروپایی برای حضور دروازه‌بانان ایرانی ابراز علاقه کنند.

برای صحت و سقم این موضوع، ایسنا در تماسی با بخش رسانه‌ای باشگاه روبین کازان این خبر را پیگیری کرد که یک مقام مسئول در این باشگاه روسی اصل خبر را رد کرد و گفت که حتی تا به حال نام علیرضا حقیقی هم به گوش مسئولان این باشگاه نرسیده است.

«کنستانتین ایوانف» وکیل و سخنگوی باشگاه روبین کازان در گفت‌وگوی اختصاصی‌ با خبرنگار ایسنا درباره شایعه پیشنهاد این باشگاه به علیرضا حقیقی گفت: تاکنون نام این بازیکن را نشنیده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تا به حال به این خبر واکنش نشان نداده‌اید گفت: این خبر اساسا به گوش ما نرسیده که بخواهیم آن را تکذیب کنیم و قصد نداریم با دامن زدن به این موضوع شایعات را تقویت کنیم.

ایوانف گفت: تمام خبرهای نقل و انتقالات به صورت رسمی از سوی وب سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

او همچنين درباره اين صحبت حقيقي كه گفته بود نمايندهاي از باشگاه روبين كازان در تهران حضور دارد گفت: اين چنين نيست و هيچ نمايندهاي از باشگاه روبين كازان به تهران سفر نكرده است.