خداحافظی عجیب والدس با هواداران در فضای مجازی+عکس

ویکتور والدس دوباره دستکش‌هایش را دستش نخواهد کرد. این خبری بود که دروازه‌بان سابق بارسلونا چند ماه پیش آن را به اطلاع هوادارانش رساند اما او حالا تصمیم گرفته است که با تمام طرفدارانش هم قطع رابطه کند چرا که او تمام عکس‌ها و پیام‌های خود در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام و توئیتر را حذف کرده تا از انظار محو شود.

والدس روز دوشنبه همزمان با آغاز سال میلادی عکسی از یک جاده را در صفحه‌اش در توئیتر منتشر کرد و در کنار آن نوشت: «از همه متشکرم». او اما روز گذشته تمام پیام‌های خود در صفحه توئیترش که 1.2 میلیون دنبال کننده داشت و همچنین پیام‌هایش در اینستاگرام را پاک کرد.

از ماه آگوست سال 2017، رسانه‌های متفاوتی اخباری در خصوص اینکه دروازه‌بان 35 ساله سابق بارسلونا به بازنشستگی فکر کرده است، منتشر کردند. این احتمال زمانی قوت گرفت که او پس از پایان کارش در تیم میدلزبوروی انگلیس، برای فصل 18-2017 با هیچ تیمی قرارداد نبست و در نهایت او این خبر را شخصاً تأیید کرد.

والدس پس از پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا که در آنجا به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ این باشگاه تبدیل شد، سال 2014 به منچستریونایتد پیوست اما به دلیل اختلافاتی که در آنجا با لوئیز فن‌خال پیدا کرد نتوانست کار خاصی انجام دهد و پس از آن به تیم‌های استاندارد لیژ و در نهایت میدلزبورو پیوست.