حاشیه های خواندنی برنامه دیشب نود

سرویس ورزشی افکار نیوز - برنامه نود شب گذشته در حالی به روی آنتن شبکه سه سیما رفت که فردوسی پور اعلام کرد هفته آینده در مورد مسائل حاشیه ای فوتبال که یکبار در این برنامه پرداخته شده است می پردازیم


مدیر عامل داماش: من هم می خواهم صحبت کنم
- مدیر عامل داماش گیلان از فردوسی پور خواست تا در برنامه هفته آینده اش از او در مورد مسائل حاشیه ای فوتبال ایران هم سوال کند.
مدیر عامل تیم داماش گیلان که بعد از ظهر دوشنبه تهدید کرده بود حرف های زیادی در سینه دارد و اگر آنها را بیان کند باید در فدراسیون را ببندند تهدیدهایش را در برنامه نود هم تکرار کرد و گفت: فوتبال ما باید سالم باشد. من هفته آینده و در ویژه برنامه نود حرف های زیادی برای گفتن دارم و آمادگی این را هم دارم که پس از بیان کردن این حرف ها به هر دادگاهی که بگویند بروم.

او یک بار دیگر پای برنامه ریزی در نتیجه بازی های لیگ را وسط کشید و ادامه داد: نتایج در لیگ ما برنامه ریزی شده است. داماش در شرایط بحرانی قرار دارد. ورودی بوجه ما قطع شده است اما مردم ما را رها نکرده اند. مسئولان استان هم پشت ما ایستاده اند. اگر بضاعت ما مثل قبل بود مقابل کارهای سازمان مقاومت می کردیم اما در حال حاضر شکننده هستیم. من چیزهایی شنیده ام که اگر آنها را بیان کنم شاید فدراسیون ایران تا آستانه تعلیق هم پیش برود.

طعنه عادل به مدیران پرسپولیس
- فردوسی پور با بیان این که د ر برنامه هفته گذشته قصد گفت و گو با رویانیان را داشته افزود که وقتی با مدیر روابط عمومی پرسپولیس تماس گرفت به او گفتند که رویانیان به سفر خارج از کشور رفته است اما بعدا مشخص شد این موضوع واقعیت ندارد و مدیر عامل در تهران است

وی ادامه داد: امیدوارم مدیر عامل پرسپولیس و اطرافیان ایشان که خیلی آدمهای متشرعی هستند، واقعیت را بگویند و اگر نمی خواهند صحبت کنند صادقانه بگویند نمی خواهند حرف بزنند و واقعیت را بگویند.


پونیکه سی عادل را وادار به آرام صحبت کردن کرد
- شب گذشته پونیک سی میهمان گفتگوی ویژه نود بود که فردوسی پور از او تقاضا کرد که فارسی صحبت کند که او بیان کرد شما تند تند صحبت می کنید و من متوجه نمی شوم که عادل را وادار به آرام صحبت کردن کرد.
و هنگامی که در گفت گو با بازیکن نفت آبادان فراموش می کرد آرام صحبت کند خودش متوجه می شد و دوباره آهسته سوالش را مطرح می کرد

فردوسی پور در پیروزی قصر هم وجود داد
- تلاش همکاران فردوسی پور برای برقراری ارتباط با مدیر عامل استقلال دقایق زیادی طول کشید. طوری که مجری برنامه نود عنوان کرد: ما با آقای فتح الله زاده هماهنگ کرده بودیم که روی خط بیایند اما مشخص نیست که موبایل خودشان را چه کار کرده اند که بوق می خورد و قطع می شود!
این اتفاق در حالی افتاد که دقایقی بعد فتح الله زاده روی خط آمد و حرف هایش را این طور شروع کرد: من موبایلم را کاری نمی کنم. خانه ما در خیابان پیروزی، در وسط شهر تهران است و اینجا همراه اول خیلی خوب آنتن نمی دهد. یک شب شما را دعوت می کنم به منزل ما بیایید تا ببینید موبایل شما هم آنتن نمی دهد.
وقتی مدیر عامل استقلال این حرف را زد عادل بلافاصله از او پرسید:در خیابانی پیروزی ساکن هستید؟آنجا قصر هم دارد؟که فتح الله زاده حرفش را قطع کرد و گفت:در خیابان پیروزی ساختمان ۵ طبقه هم وجود ندارد،کدام قصر