وقتی سرمربی محبوب علاقه ای به رکورد شکنی ندارد!

برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: تیم ها برابر تیم ما با 200 درصد انگیزه ظاهر می شوند، براین اساس گله ای از بازیکنان تیم خود ندارم. آنها تلاش زیادی انجام دادند اما در نهایت موفق به گلزنی برابر نفت تهران نشدند.

3 پنالتی به نفع تیم ما گرفته نشد 

او ادامه داد: اشتباهات تاکنیکی در این بازی وجود داشت. به هر حال از نوع بازی حریف می ترسیدم. همچنین سه پنالتی در این بازی برایمان گرفته نشد و تلاش بازیکنان هم نتیجه نداد. بازی هم در فضای غیر فوتبالی و بدون تماشاگر برگزار شد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نبود چند بازیکن اصلی در نتیجه تاثیر گذار بود یا نه! بیان کرد: نوع بازی به این صورت بود و بدون بازیکنان اصلی هم می توانستیم برابر نفت تهران نتیجه بگیریم. علیپور و وحید امیری شانس های گلزنی داشتند اما آنها نتوانستند گل بزنند. مسلمان سه، چهار شوت زد اما این شوت ها تبدیل به گل نشد.

رکوردها قشنگ هستند اما علاقه ای به رکورد شکنی ندارم 

برانکو درباره رکوردهایی که به نام پرسپولیس ثبت شده است، تصریح کرد: رکوردها قشنگ هستند اما من توجه و علاقه ای  به رکورد شکنی ندارم. فقط پیروزی و قهرمانی برایم اهمیت دارد.

از نحوه بازی حریف ناراحت نشدیم 

او درباره دفاع اتوبوسی نفت تهران اظهار کرد: حق طبیعی این تیم بود که برای گل نخوردن برابر تیم ما دفاع کند. تعداد زیادی از بازی ها به این صورت است و سعی می کنیم در بازی های دفاعی نتیجه بگیریم. در برخی از بازی ها موفق هستیم و در بعضی دیگر نتیجه لازم را نمی گیریم. سرنوشت تیم ما به این صورت است و از نحوه بازی حریف ناراحت نمی شویم.

مربی بدنساز را برای کسب تجربه به تمرین تیم ملی می فرستیم 

سرمربی پرسپولیس درباره حضور بازیکنان این تیم در تمرینات تیم ملی بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم. مارکو مربی بدنساز تیم برای پیگیری کار شخصی خود به سفر رفته است و او فردا باز می گردد. به هر حال مارکو را به تمرینات تیم ملی می فرستیم تا تجربه و دانش جدیدی را کسب کند. همچنین احترام کامل به برنامه تیم ملی می گذاریم و نتیجه گیری تیم ملی برایمان مهم است.

برانکو درباره اینکه تنها نوراللهی باید دوره آموزشی بگذراند، تصریح کرد: موضوع در حیطه وظایف من نیست و باشگاه باید در این مورد نظر نهایی خود را بدهد.

او درباره بازی بعدی تیمش برابر مشکی پوشان دیار خراسان بیان کرد: من بازی این تیم برابر فولاد را دیدم و این تیم خیلی خوب بازی کرد. این تیم مشهدی لیاقت نتیجه گیری در لیگ برتر را دارد. به هر حال می دانیم که بازی سختی در مشهد پیش رو داریم چرا که این تیم در تهران از ما امتیاز گرفت. بازیکنان تجدید قوا می کنند تا به طور کامل تمرین کنیم.

دعوت بازیکنان در اختیار سرمربی تیم ملی است 

سرمربی پرسپولیس درباره دعوت نشدن علیپور و خلیل زاده به تیم ملی بیان کرد:این یک واقعیت است که علیپور آقای گل و خلیل زاده هم بهترین دفاع لیگ برتر هستند. البته دعوت شدن این دو بازیکن به تیم ملی در اختیار سرمربی تیم ملی است.

برانکو در پایان درباره وضعیت مهدی طارمی خاطر نشان کرد: من تا جایی که می دانم طارمی در خدمت تیم ملی است و اطلاعات جدید دیگری در باره این بازیکن ندارم.