در حال حاضر رئال مادرید نیاز به دروازه‌بان جدیدی ندارد

زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیمش در خانه سلتاویگو تأکید کرد که رئال مادرید در حال حاضر به جذب بازیکن جدید نیاز ندارد. این در حالیست که از مدتی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه رئال مادرید در آستانه جذب کُپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو قرار دارد.

زیدان به خبرنگاران گفت: برای من بازار نقل و انتقالات خیلی مهم نیست. من تنها دو سال است که سرمربی شده‌ام اما نمی‌توانم درک کنم که چطور عقد قرارداد با یک بازیکن می‌تواند مشکل‌ساز شود. به عنوان سرمربی تیم، من در حال حاضر به یک دروازه‌بان جدید نیاز ندارم. اگر تا ماه ژوئن تغییری در وضعیت تیم حاصل شود یا اگر باشگاه با بازیکنی وارد مذاکره شود، ما ممکن است با بازیکنانی برای یکسری از پست‌های مشخص قرارداد ببندیم. طی دو سال گذشته هیچ دروازه‌بانی به ما ملحق نشده است و در ماه ژوئن ما می‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم. در حال حاضر اما من فقط درباره بازیکنانی که در تیمم هستند صحبت می‌کنم چون در غیر این‌صورت به آنها بی‌احترامی کرده‌ام.

زیدان در ادامه تأکید کرد که هیچیک از بازیکنان تیم او، رئال مادرید را ترک خواهند کرد. وی افزود: چیزی که من گفته‌ام این بوده که نمی‌خواهم هیچ یک از بازیکنانم زمین بازی را ترک کنند. ما می‌دانیم که تا 31 ژانویه ممکن است بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند اما در حال حاضر من می‌گویم که به هیچ بازیکن نیاز ندارم چون از تیمم راضی‌ام. من از آن دسته مربیانی نیستم که تا تیم دچار افت می‌شود بگویم که نیاز به خرید بازیکن جدید دارم.

زیزو سپس به شایعاتی که درباره خروج کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ساخته شده است اشاره داشت و عنوان کرد: نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم، به هیچ عنوان، همین‌طور نمی‌توانم تصور کنم که او برای باشگاهی دیگر بازی کند.