بغض دایی ترکید/ عکس

در هفته هجدهم لیگ برتر که 14 گل از خط دروازه ها عبور کرد دیدار تیم های سایپا و استقلال خوزستان با 5 گل پرگل ترین بازی هفته لقب گرفت. سایپا که نیم فصل دوم را با یک تساوی یک بر یک مقابل سپاهان و شکست 3 بر صفر برابر صنعت نفت آغاز کرده بود، در دیداری خانگی موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد تا اولین برد خود را در دور برگشت تجربه کند.

دایی در این دیدار از آرمان رمضانی بازیکن تازه وارد خود رونمایی کرد و اتفاقا نمایش خوبی داشت و زننده گل اول تیمش نیز بود. اوج کار دایی در این دیدار تعویض محمد عباس زاده در نیمه دوم بود. بازیکنی که بعد از ورودش به زمین مسابقه با یک پاس گل و گل موفق شد یک سه امتیاز شیرین از این دیدار برای شهریار دربیاورد.

دایی در حالی این برد شیرین را به دست آورد که طی هفته های اخیر به دو مسئله معترض بود، اول به داوری هایی که به زعم شهریار به ضرر سایپا بود که این اعتراض خیلی هم غیرمنطقی نبود دوم هم به مسائل مالی باشگاه سایپا. انصافا محمدرضا اکبریان قضاوت بی نقصی برای سایپا داشت و درویش مدیرعامل سایپا هم برای این هفته قول مساعد پرداخت بخش قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را داده تا لذت این برد بیش از پیش برای دایی و شاگردانش مضاعف شود.

نکته جالب توجه اینکه شهریار در هنگام به ثمر رسیدن هر سه گل تیمش مثل همیشه با مشت های گره کرده فریاد می زد و به شادی می پرداخت. او که دیشب روی پرش های وحشتناک غلامپور تا آستانه مصدومیت از ناحیه ستون فقرات پیش رفته بود، روی شادی گل سوم تیمش در اقدامی جالب توجه و غافلگیر کننده به دستیارش جا خالی داد و خالق صحنه جذاب هفته شد.