توضیحات عضو هیات مدیره استقلال درباره محرومیت جباروف

حسن زمانی درباره محرومیت معلق جباروف توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ما این موضوع را در جلسه آتی هیئت مدیره باشگاه استقلال پیگیری می‌کنیم. انتظار ما این است که کمیته انضباطی با پرونده‌های مختلف انضباطی برخورد منصفانه داشته باشد و چنین حکم‌هایی این شائبه را تقویت می‌کند که این کمیته هوای تیم‌های شهرستانی را دارد.

وی افزود: نمی‌دانم حکم محرومیت معلق درباره جباروف چه معنی دارد و کمیته انضباطی یا باید حکم صادر می‌کرد یا نمی‌کرد ضمن اینکه در حال حاضر این بازیکن یک جلسه محرومیت خود را گذرانده است. در بازی پرسپولیس و نفت تهران در برخوردی که وحید امیری با بازیکن نفت تهران داشت آیا ما هم باید بگوییم این بازیکن باید محروم شود؟ به اعتقاد من برانکو نقشی در محرومیت جباروف نداشته و موضوع مربوط به خود کمیته انضباطی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شعارهایی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توسط برخی از هواداران تیم تراکتورسازی در جریان بازی داده می‌شد هم تصریح کرد: خود نمایندگان تبریز در مجلس پیگیر این موضوع بوده و ما به آن ورود نمی‌کنیم.

 

زمانی درباره معرفی کشور کویت توسط باشگاه الهلال عربستان به عنوان کشوری که در آن از تیم استقلال میزبانی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان دهنده ضعف شدید فدراسیون فوتبال بویژه در بخش بین‌الملل آن است و اگرنه عربستان عددی نیست که بخواهد برای ایران تعیین تکلیف کند. 50 کشور مانند عربستان از نظر سابقه به ایران نمی‌رسند.

وی ادامه داد: هر بازی خارج از خانه بین 400 تا 500 میلیون تومان برای ما هزینه دارد ضمن اینکه ما از فاکتور مهم حمایت تماشاگران خود هم در چنین بازی‌هایی محروم می‌شویم.  دوستان در فدراسیون فوتبال این همه در بوق و کرنا کردند که ما برنده جدال با عربستانی‌ها در این زمینه شدیم و نتیجه‌اش این شد که باید با الهلال در کویت بازی کنیم!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه استقلال در کدام کشور از الهلال تیم‌های عربستانی میزبانی خواهد کرد، گفت: در هیئت مدیره درباره این موضوع بحث‌هایی مطرح شده اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و کشورهای عمان و قطر دو گزینه اصلی ما هستند.