فولادی ها در صدد جذب یک بازیکن بومی

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل نقل و انتقالات در صدد برطرف کردن نقاط ضعفش است و تاکنون 3 بازیکن به نام های حسن بیت سعید، فرشاد سالاروند و مجتبی حقدوست را جذب کرد، درصدد بود تا یک مدافع میانی 27 ساله اهل کشور رومانی را به خدمت بگیرد.

این بازیکن برای انجام مذاکره و عقد قرارداد با تیم فولاد خوزستان وارد اهواز شد و در تمرینات فولادی‌ها شرکت کرد اما نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند و پیوستن این بازیکن به سرخ پوشان منتفی شد.

 ایلی استن، مربی رومانیایی تیم فولاد خوزستان این بازیکن را به پورموسوی پیشتهاد داد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و پیوستن او به فولاد منتفی شد.

 فولادی ها در لیگ هفدهم بازیکن خارجی ندارند و درصدد شکستن طلسم بودند که این اتفاق رخ نداد و قرار است بدون بازیکن خارجی لیگ را به پایان برسانند.

 بر همین اساس ، سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درصدد جذب یک مدافع خارجی بودیم و 2 هفته ای در تمرینات مان شرکت کرد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و جذب او منتفی شد. هدف ما جذب بازیکنان بومی و خوزستانی است و اگر مدافع موثری را پیدا کنیم، به طور قطع برای جذب او اقدام خواهیم کرد.

 گفتنی است، تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی، حسن بیت سعید، مجتبی حقدوست و فرشاد سالاروند را جذب کرده و حمید گلزاری و امیر زلیکانی نیز از این تیم جدا شده اند.

 فولاد خوزستان پس از گذشت 18 هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب 32 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.