مسی در دوران سرطان آبیدال به او چه گفت؟

آبیدال، مدافع چپ فرانسوی بین سال های 2007 تا 2013 برای بارسلونا بازی می کرد. او مقطعی دچار بیماری سرطان شد و به اجبار فوتبال را کنار گذاشت؛ ولی در نهایت موفق به شکست سرطان و بازگشت به فوتبال شد.

او در مصاحبه با کانال پلاس ضمن یادآوری آن روزهای تلخ گفت:« دردی داشتم که برای دشمنانم هم آرزو نمی کنم. دردی غیر قابل تحمل که تمام عمرم به یاد خواهم داشت. وقتی پزشکان گفتند که دوباره باید جراحی شوم، بسیار خوشحال شدم چون دیگر تحمل آن درد برایم ممکن نبود. مثل این بود که مرتب چاقویی در بدن شما فرو برود.

بسیار لاغر و نحیف شده بود و به یاد دارم که ویدئویی از خودم پیش از یکی از بازی های بارسا برای هم تیمی هایم فرستادم تا به آنها روحیه بدهم.

می دانید مسی در پاسخ به من چه گفت؟ او برایم نوشت که دیگر چنین تصویری از خودم برای شان نفرستم چون آزارشان می دهد. البته هدف من از فرستادن آن ویدئو ناراحت کردن مسی و هم تیمی هایم نبود ولی آنها گفتند که من برای شان مثل یک جسد بودم و بسیار ناراحت شده بودند.

وقتی یکی از هم تیمی هایم به ملاقاتم می آمد، بسیار خوشحال و البته منقلب می شدم. یک بار تیری هانری به بیمارستان آمد و با دیدن او مثل یک بچه گریه کردم. دوست نداشتم در آن شرایط من را ببیند ولی دیدنش مرا بسیار خوشحال کرد.»