به گزارش ايسنا، پس از آن كه روز گذشته ايوانف وكيل باشگاه روبين كازان در گفت و گو با ايسنا اعلام كرد كه حتي نام عليرضا حقيقي را نشنيده و نمايندهاي از اين باشگاه در تهران حضور ندارد، دعوت نامهاي منتشر شد كه بر ابهامها در اينباره افزود. دعوتنامه اي كه نه مهر باشگاه در آن ديده ميشد و نه اين كه با ادبيات رسمي نگاشته شده بود!

با این حال امروز(سه‌شنبه) قائم مقام باشگاه پرسپولیس به سایت این باشگاه گفته که شب گذشته نماینده باشگاه روبین کازان برای مذاکره با پرسپولیس در خصوص جذب علیرضا حقیقی با وی جلسه‌ای داشته است. این در حالی است که امروز وکیل باشگاه روبین کازان به نقل از روابط عمومی این باشگاه به ایسنا گفت که هیچ اطلاعی درباره مذاکرات انجام شده در تهران ندارد!

او همچنین اعلام کرد که باشگاهش تنها درباره نقل و انتقالاتی که انجام می‌گیرد، اظهار نظر رسمی می‌کند.

با این حال مشخص نیست که چرا پس از گذشت ۱۰ روز از انتشار شایعه ابراز علاقه روبین کازان به جذب علیرضا حقیقی و پس از این که گفت و گو‌ی ایسنا با وکیل روبین کازان منتشر شد، به یکباره فردی که به گفته باشگاه پرسپولیس نماینده روبین کازان است از سوی این باشگاه به تهران آمده تا دروازه‌بانی که تنها یک بازی رسمی ملی دارد را جذب کند.

زارع در گفت و گو‌ی امروزش اعلام کرده که به گفته نماینده باشگاه روبین کازان از خرداد گذشته عملکرد حقیقی زیر نظر کادر فنی این تیم بوده اما این در حالی است که خرداد لیگ ایران به پایان رسیده بود و تا اواسط مرداد این مسابقات تعطیل بود. حال مشخص نیست که در کدام بازی و در کدام برهه عملکرد حقیقی مورد پسند باشگاه معروف روسی قرار گرفته است!

به نظر ميرسد باشگاه پرسپوليس كه چند روز گذشته براي شفافسازي عكسهايي از گزينههاي سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس منتشر كرد، اينبار هم اگر بر ابراز علاقه باشگاه روسي در جذب دروازهبانش اصرار دارد، مشخصات نمايندهاي كه به گفته آنها نماينده باشگاه روبين كازان است را منتشر كند كه مشخص شود اين باشگاه روسي علاقهاش براي جذب حقيقي حقيقت دارد.