پرسپولیسی ها اسم طارمی را نمی‌آورند!

همبازیان مهاجم ملی‌پوش بوشهری به شدت از نحوه جدایی بدون خداحافظی مهدی طارمی دلخور بوده و این مسئله را به دوستان مشترک یادآوری کرده‌اند.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌های خود حرفی از مهدی طارمی نزده و اسم او را بر زبان نمی‌آورند. یک دلیل آن را که ذکر کردیم و دلیل دیگر همسو شدن با طرفداران پرسپولیس است. هوادارانی که دل خونی از رفتارهای چند ماه اخیر مهدی طارمی داشته و در فضای مجازی هم از خجالت این ستاره نام‌آشنا درآمده‌اند.

حالا بازیکنان پرسپولیس نمی‌خواهند با اسم آوردن از مهدی طارمی یا آرزوی موفقیت کردن برای همبازی سابق خود در الغرافه قطر، مورد خشم طرفداران قرار بگیرند.

البته همان‌طور که ذکر شد، دلیل اصلی بایکوت مهدی طارمی همانا جدایی بدون خداحافظی اوست.

دیروز یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خود نداشت، با ما درددل کرد و گفت: «کار مهدی طارمی خیلی بد بود. او حداقل می‌توانست یک جعبه شیرینی بخرد یا اصلاً بدون شیرینی سر تمرین پرسپولیس بیاید، خیلی شیک با همه خداحافظی کند و بعد به قطر برود. این رفتارش و بی‌محلی به دوستان، مربیان و همبازیانش اصلاً جای توجیه ندارد.»

البته گفته می‌شود مهدی طارمی از دست برخی هواداران پرسپولیس و همین‌طور دست‌‌اندرکاران تیم به شدت شاکی است و به همین ‌خاطر ترجیح داده است بدون خداحافظی به قطر برود.