واکنش یک مربی استقلالی به تمدید قرارداد شفر

سرویس دین‌محمدی در مورد پیروزی 2 بر یک مقابل شهرداری ماهشهر گفت: شهرداری ماهشهر تیم خیلی خوبی بود این تیم از ملوان هم بهتر بازی می‌کند و بازیکنان فیزیکی خیلی خوبی هم دارد. مسابقه برای ما یک حالت 6 امتیازی داشت، بازیکنان هم‌قسم شده بودند تا در این بازی هم پیروز شوند چون در کرمان بعد از پیروزی مقابل مس به بازیکنان گفتم هیچ اتفاقی نیفتاده ما هنوز ته جدول هستیم. ما باید شهرداری ماهشهر را شکست دهیم.

وی افزود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این مسأله را به بازیکنان هم تفهیم کردم، تیم ما با وجود آنکه 10 نفره شد اما تا آخر برای رسیدن به این پیروزی جنگید. ما در اواخر بازی هم یکی، دو فرصت خوب گلزنی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد  عباس مهدی‌زاده داور مسابقه، گفت: داور خوبی بود اما در دادن کارت‌های زرد عجله کرد او می توانست با بازیکنان مدارا کند. بعد از بازی هم به داور گفتم در اروپا هم این گونه راحت به بازیکنان کارت زرد می‌دهند؟! که او در پاسخ گفت آنجا اروپاست اینجا ایران است. واقعاً کارت زرد دوم و اخراج بازیکن تیم من تصمیم درستی نبود. حداقل داور باید به او یک تذکر می‌داد ضمن اینکه پشت بازیکن تیم من به تعویض بود و متوجه تعویض نشد. در بازی ایران و استرالیا همه دیدند که ابراهیم تهامی حتی قبل از تعویض در میدان شروع به باز و بسته کردن بند کفشش بود اما آن داور بین‌المللی به او کارتی نداد ولی در اینجا راحت بازیکن من کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

دین‌محمدی در مورد دیدار هفته آینده با تیم اکسین، گفت: بعد از پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر به بازیکنان گفتم جشن و خوشحالی را در همین رختکن تمام کنید و به بازی بعدی فکر کنید. اکسین تیم بسیار خوبی است و بازی سختی مقابل این تیم داریم امیدوارم بتوانیم از این میدان با امتیاز برگردیم.

بازیکن اسبق استقلال در مورد شرایط جدید این تیم در لیگ، گفت: فراموش نکنیم که استقلال در نیم‌فصل اول در ته جدول بود و اکنون خود را تا رده چهارم و پنجم جدول بالا کشیده است. در بازی با سایپا هم استقلال می‌توانست پیروز شود اما سنگینی بازی با تراکتورسازی روی بازیکنان تأثیر گذاشته بود و به همین دلیل استقلال در فاز حمله در دیدار با سایپا کم‌تعداد بود. احساسم این است که استقلال باید در فاز حمله بهتر و بیشتر کار کند، سایپا هم تیم بدی نبود.

وی در مورد اینکه تمدید قرارداد شفر کار عاقلانه‌ای است یا عجولانه، گفت: هنوز زود است که در مورد تمدید قرارداد این مربی صحبت کنیم به نظر من باشگاه استقلال باید منتظر باشد و تا اواخر فصل نتایج کامل شفر را ببیند و بعد در مورد تمدید قرارداد او تصمیم بگیرد.