زیدان به شایعات جدایی رونالدو واکنش نشان داد

گفته می شود که رونالدو به شدت از پرز(رئیس رئال) ناراضی است و از بدقولی های او در مورد بهبود قراردادش خسته شده است. طبق ادعای نشریه رکورد، پرز هم با جدایی رونالدو از رئال در انتهای فصل مخالف نیست و این را به مدیر برنامه های او نیز اطلاع داده است.

زیدان که در نشست خبری بازی رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر لگانس شرکت کرده بود، در مورد جدی تر شدن شایعات جدایی رونالدو گفت:« نگران رونالدو نیستم. می دانم که در مورد او در رسانه ها حرف های زیادی زده می شود؛ ولی درون تیم، به چیزی جز بازی فردا فکر نمی کنیم. رونالدو فقط به لگانس فکر می کند و مثل همیشه تمرکزش روی بازی های پیش رو دوخته شده است. من همیشه دوست دارم از کیفیت رونالدو و کمکی که او به تیم می کند، حرف بزنم.»

زیزو ادامه داد:« رئال بدون رونالدو در تصورم هم نمی گنجد. او در باشگاهی است که باید حضور داشته باشد. رئال خانه رونالدو است و اینجا همه هواداران و بازیکنان او را دوست دارند.

در مورد رونالدو همیشه همین را گفته ام. برای من فقط مسائل ورزشی حائز اهمیت هستند و رونالدو به اندازه کافی برای مدیریت کردن و پاسخگویی به شایعات توانایی دارد. ما روزهای سختی را پشت سر می گذاریم و به رونالدو برای خروج از این شرایط نیاز داریم. صحبت از شایعات مربوط به جدایی رونالدو و قراردادش وظیفه من نیست. برای من عملکرد رونالدو درون زمین مهم است. او مسائل بیرونی را خودش به خوبی مدیریت می کند.»

لگانس:« خیلی مهم است که فردا گلی دریافت نکنیم. بازی بیرون خانه در جام حذفی از حیث گل زدن و نیز بسته نگاه داشتن دروازه، بسیار حائز اهمیت است. بازی دشواری است؛ ولی فقط به برد فکر می کنیم. حضور رونالدو و بنزما در این بازی نیز فردا مشخص خواهد شد.»