قلعه‌نویی: با تغییراتی که دادیم، نیم‌فصل خوب شده‌ایم

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی 2 بر یک مقابل صنعت نفت، اظهار داشت: خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم، اما در نیمه اول حد ذوب‌اهن بازی نکردیم.  در نمیه دوم با تغییراتی که دادیم بهتر بودیم. اشتباهات آخر بازی گریبانگیر ما را می‌گیرد و نمی دانیم چه کار کنیم. آنها یک موقعیت هم نداشتند، اما یک اشتباه بچه گانه گل خوردیم.

وی ادامه داد: باهوش بازی کردیم اما در پایان مسابقه نزدیک بود که همانند دیدار آبادان جریمه شویم. دفاع ما خوب کار کرد و اجازه نداد توپی روی دروازه‌مان بیاید. کمالوند هم همیشه تیم‌هایش خوب بازی می‌کرد و امروز هم نمایش خوبی داشتند.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: خوشبختانه تیم ما به خودباوری رسیده است که می‌تواند در مسابقات به پیروزی برسد، در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی گرفتیم و تیم روند بهتری پیدا کرده است. در نیم‌فصل اول وقتی به نیمکت نگاه می‌کردیم نمی‌دانستیم چه کسی را تعویض کنیم.

قلعه‌نویی در مورد جذب دو بازیکن دیگر، گفت: باید دو، سه بازیکن دیگر جذب کنیم، یکی از آنها که ایرانی است فردا می‌آید و یک بازیکن خارجی هم در اسرع وقت اضافه خواهد شد. باشگاه نامه زده است که کارهای او انجام شود.

وی در مورد اینکه استراحت دادن به اکبر ایمانی و بختیار رحمانی به خاطر حضور در آسیاست یا خیر، گفت: این حرف‌ها نیست، آنها مصدوم هستند و شاید به بازی بعدی هم نرسند. از تیم پزشکی‌مان تشکر می‌کنم که تلاش می‌کند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برنامه داریم از حالا 10 فینال دیگر تا پایان فصل داریم. برای این مسابقه تا فردا خوشحال هستیم و بعد از آن به دیدار به استقلال خوزستان فکر خواهیم کرد. انسان به امید زنده است و ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم.