چه کسانی به طارمی گفتند به الغرافه برود؟

مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورکمان که به تازگی به تیم الغرافه قطر پیوسته است با سایت سازمان لیگ ستارگان قطر مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده است که به شرح زیر است:

* نظرت درباره تجربه جدیدت به همراه تیم الغرافه در لیگ ستارگان قطر چیست؟

من چند روزی است که به دوحه آمده‌ام و از پیوستن به تیم الغرافه احساس خوشحالی می‌کنم. در طول این مدت از سوی مسئولان باشگاه و همبازی‌هایم بسیار حمایت شدم و من انگیزه زیادی دارم تا به همراه تیم جدیدم پس از ۴ ماه دوری از میادین به خاطر محرومیت بازی کنم.

* آیا آماده بازی در مسابقات پیش رو هستی؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا با فضای تیم الغرافه آشنا شوم. اولین بازی خودم را مقابل تیم قدرتمندی مانند السد آغاز می‌کنم و این امر باعث شده تا با انگیزه بیشتری وارد این بازی شوم. شوق و ذوق پیروزی در الغرافه حاکم است. عملکرد تیم بسیار پیشرفت کرده است و بدون شک با کسب پیروزی های پیاپی در آینده اعتماد به نفس تیم بالا خواهد رفت.

* چرا الغرافه را به عنوان تیم جدیدت انتخاب کردی؟

پیش از این درباره فوتبال پیشرفته و خوب قطر شنیده بودم. اشکان دژاگه همبازیم در تیم ملی که سابقه بازی در العربی را دارد و مسعود شجاعی دیگر همبازیم که سابق بازی با تیم الغرافه را دارد، مرا تشویق کردند تا به این تیم بیایم. این ۲ نفر درباره آینده فوتبالی‌ام کمک زیادی کردند. البته مرتضی پورعلی گنجی، بازیکن السد و سروش رفیعی، بازیکن الخور هم مرا تشویق کردند و اطلاعات خوبی را درباره لیگ ستارگان قطر و تیم الغرافه دادند.

* نظرت درباره بازی کردن در کنار وسلی اسنایدر ستاره دنیای فوتبال چیست؟

اسنایدر بدون شک بازیکن بزرگ، باتجربه و خوبی است. او به همراه تیم های بزرگی از جمله آژاکس، رئال مادرید و اینتر بازی کرده است و او کارنامه پرافتخاری به همراه این باشگاه ها دارد. البته او یکی از ستارگان تیم ملی هلند در سال های اخیر بوده است و افتخارات زیادی را به همراه تیم ملی کشورش کسب کرده است. شکل بازی او را دوست دارم و بدون شک حضور او در تیم الغرافه هم برای تیم ما مفید است و هم برای فوتبال قطر به صورت کلی مفید است.

* از امتیازات و ویژگی‌های تیم الغرافه بگویید؟

الغرافه باشگاه بزرگ و ریشه داری در قطر است و تاریخی پراز افتخار دارد. الغرافه توانایی این را دارد تا در لیگ قطر بر هر تیمی غلبه کند.

*فضای تیم الغرافه را با حضور بولنت، سرمربی جدید چگونه ارزیابی می‌کنید؟

قبل از اینکه به قطر برسم از سبک کار بولنت شنیده بودم. او تمرینات مشخص و خاصی را برای ما پیدا می‌کند. به نظرم الغرافه با هدایت این مربی بدون سختی به یک تیم مدعی در قطر تبدیل خواهد شد.

* نظرت درباره بازی پیش رو خودتان مقابل السد چیست؟

السد بدون شک تیم قدرتمندی است اما به نظرم ما توانایی پیروزی در این بازی را داریم. الغرافه اکنون به عنوان یک تیم واحد و یکپارچه تبدیل شده است. بله می توانیم السد را شکست دهیم چرا نه؟

* آرزویت به همراه الغرافه چیست؟

به تیم الغرافه آمدم تا این تیم را در کسب پیروزی در تمام بازی ها کمک کنم و امیدوارم تمام جام را به همراه الغرافه کسب کنم.

* برای هواداران الغرافه چه پیامی دارید؟

تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران الغرافه را خوشحال کنیم. از طرف خودم این قول را می‌دهم که تلاش کنم با به ثمر رساندن گل‌های زیاد باعث خوشحالی آنها شوم.

* در پایان درباره حضور تیم ملی کشورت در جام جهانی روسیه چه می‌گویید؟

با توجه به اینکه ما در گروه دوم با تیم های قدرتمند اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شدیم این آرزو را دارم که بتوانیم از گروه خودمان به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.