گل: فتحا...زاده البته به عادل گفت كه مظلومي حق داشته از برنامهاش دلخور باشد چون يك تبريك هم به او گفته نشده كه تيمش را با ۶ امتياز اختلاف قهرمان نيمفصل كرده است.

موردی که عادل هم آن را تصدیق کرد: «قبول دارم که در طول این ۱۱فصل این برای نخستین‌بار است که یک تیم با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان نیم‌فصل می‌شود اما باید قبول کرد که ما هم طی این سال‌ها هرگز به خاطر قهرمانی نیم‌فصل یک مربی را به ۹۰ دعوت نکرده‌ایم. مظلومی قهرمان شود آن‌وقت ما قطعا از او دعوت خواهیم کرد.» فتح‌ا…زاده که دل پری از این مساله داشت بلافاصله رشته کلام را در دست گرفت و گفت: «لااقل یک تبریک خشک و خالی که به جایی برنمی‌خورد. انگار که ما هیچ کاری نکرده‌ایم.

در اين مدت هيچكس به ما تبريك خشك و خالي هم نگفت. در اين لحظه فتحا...زاده كه ساعاتي پيش در جلسه هياتمديره باشگاهش حضور داشت در رسانه ملي به هياتمديرهاي كه چندان با او همراه نيستند طعنه زد و گفت:باور كنيد همين ديشب(دوشنبهشب) كه جلسه هياتمديرهمان برگزار شد هم هيچيك از اعضاي هياتمديره اين مساله را به من تبريك نگفت، انگار كه اتفاقي رخ نداده است. و اين براي چندمينبار در ماههاي اخير(پس از انتصاب اعضاي جديد هياتمديره ۷نفره باشگاه استقلال) بود كه فتحا...زاده به انتخاب و انتصاب مديران باشگاهش اعتراض غيرمستقيم داشت و آنها را همراه با خودش نميدانست. بيشك اين سردي و نفاق ميان مديران استقلال كمكم لطماتش را بر تيم استقلال نشان خواهد داد.