برانکو 3 بازیکن را نمی‌خواهد

مرد کروات این لیست را خیلی سکرت و محرمانه تنظیم کرد و به باشگاه داد. در حالی که شنیدیم حتی دستیاران و برادر برانکو هم نمی‌دانند او چه کسانی را می‌خواهد و کدام بازیکن یا بازیکنان را نمی‌خواهد!

برانکو با احتیاط فراوان حتی نزدیکان خودش را هم در جریان این لیست نگذاشته و ازمسئولان باشگاه و شخص گرشاسبی هم خواسته است قضیه سکرت بماند!

اما تجربه نشان داده که در باشگاه‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس هیچ خبری سکرت نمی‌ماند! در همین راستا شنیدیم برانکو 3 شاگرد فعلی خود را نمی‌خواهد، گویا اولین بازیکنی که مرد کروات تمایلی به تمدید قراردادش ندارد، فوتبالیست توانمندی است. یک بازیکن مؤثر که برانکو به خاطر باندبازی قصد دارد او را کنار بگذارد. ظاهراً مرد کروات معتقد است اگر این بازیکن نباشد، یک باند مخرب در پرسپولیس به طور کامل پاشیده خواهد شد!

اما قضیه در مورد 2 بازیکن دیگر کاملاً متفاوت است:‌ یکی امسال بالای 23 سال شد ولی ماند و نتوانست انتظارات را برآورده کند و دیگری هم با نزول وحشتناکی مواجه شده است. برانکو اعتقاد دارد این 2 بازیکن در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا کارایی چندانی برای پرسپولیس ندارند و نمی‌توانند در حد سایر بازیکنان ظاهر شوند. البته برانکو و مدیران باشگاه پرسپولیس کماکان امیدوارند به لطف وکلای سوئیسی، پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه با حکم جدید فیفا باز شود تا بتوانند نفرات جدید و مؤثری از بازار نقل و انتقالات خریداری کنند.