بازی دوستانه ایران و لهستان لغو می شود؟

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اخیراً اعلام کرده بود تیم ملی فوتبال ایران 12 خردادماه (دوم ژوئن 2018) دیدار دوستانه‌ای را در یونان یا اتریش برگزار خواهد کرد که لهستان یا آلبانی جزو گزینه‌های مدنظر کارلوس کی‌روش هستند، اما بر اساس گزارش یک سایت لهستانی برگزاری دیدار دوستانه ایران - لهستان بعید به نظر می‌رسد.

سایت «sport.onet.pl» لهستان گزارش داد؛ تیم ملی فوتبال لهستان در ماه مارس 2018 دیدارهای دوستانه‌ای با نیجریه و کره جنوبی انجام خواهد داد و در مرحله بعد آماده‌سازی خود برای جام جهانی 2018 روسیه در ماه ژوئن در بازی‌های دوستانه دیگری به مصاف شیلی و لیتوانی خواهد رفت.

طبق این گزارش اتحادیه فوتبال لهستان دیگر به دنبال حریف تدارکاتی برای شاگردان آدام ناوالکا به منظور آماده‌سازی برای جام جهانی 2018 روسیه نیست، اما تیم‌هایی هستند که تمایل دارند با سفید و سرخپوشان لهستانی بازی کنند از جمله تونس و کاستاریکا و اکنون تیم ملی ایران نیز خواهان برگزاری بازی دوستانه با لهستان شده است.

«sport.onet.pl» در ادامه نوشت: رسانه‌های ایرانی گزارش داده‌اند که بازی دوستانه بین تیم‌های ایران و لهستان ممکن است در اوایل ماه ژوئن برگزار شود، اما حقیقت این است که اتحادیه فوتبال لهستان تمایلی برای ترتیب بازی دوستانه سومی در ماه ژوئن برای لهستان ندارد.  

به گزارش تسنیم، با توجه به ادعای این سایت به نظر می‌رسد که اتحادیه فوتبال لهستان پرونده بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور به منظور آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی 2018 را بسته و بعید به نظر می‌رسد که این اتحادیه بخواهد درخواست ایران برای رویارویی با روبرت لواندوفسکی و یارانش را بپذیرد.