شفر در کنفرانس خبری از دست های پشت پرده صحبت کرد

 وینفرد شفر پس از پیروزی امروز پنجشنبه چهار بر صفر استقلال تهران در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال مقابل پارس جنوبی جم در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: امروز بسیار خوشحالم. قبل از بازی گفتم که چرا برخی مواقع جای بازیکنان را عوض می کنید. عاشق تیمم و بازیکنانم هستم. عاشق هوادارانمان هستم. اما مقداری ناراحتی هم دارم!

سرمربی استقلال تهران گفت: دو بار بازیکنی را انتخاب کردم و یک بازیکن پشت مهاجم می خواهم. دو بار من یکی را انتخاب کردم اما از ایران یک آقایی به آنها زنگ زده است و درباره ایران و استقلال بد گفته است.

وی ادامه داد: دو بار این کار را کرده است. او البته یک بار نامه اش دیر رسید به فرد مد نظرمان. من یک بار دیشب به او زنگ زدم و گفتم که ایران فوق العاده است. هیچ مشکلی برای تو و همسرت نیست. اما خانواده این بازیکن به او گفته اند به ایران نرو. متوجه نمی شوم یک آدم درباره کشور خودش چنین صحبتی را انجام دهد.

شفر در ادامه افشاگری اش از این موضوع گفت: این بازیکن گفت از ایران یک ایجنت به او زنگ زد و گفته است نباید به ایران بروی. بازیکن اول به من گفت خانواده ام می گویند نمی‌خواند به ایران بیایند. بعد از ۵ دقیقه از همان تماس آقای ایجنت به من در واتس آپ پیام داد و همان بازیکن را به من معرفی کرد. متوجه منظورم می شوید؟!

شفر تصریح کرد: این حقیقت است که من در ایران خیلی خوشحالم. نکته دوم که باید بگویم اینکه چقدر برای تاریخ باشگاه استقلال خوب استِ همه بازیکنان عاشق تیم استقلال هستند. چه آنها که بازی می کنند و جه آنها که ذخیره اند. بازیکنانم بیش از پنج هفته است که منتظر پاداشند. باید ببینیم برای سایر بازیکنان چه حرکتی می توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: من در کشورهای زیادی بودم. دیروز یکی از خبرنگاران از من سوالی پرسید که به او گفتم این چه سوالی است ار من می پرسید. اینجا تهران و ایران است و من به خودم می بالم.

سرمربی استقلال درباره اظهارات تارتار در خصوص اشتباهات داوری گفت: کسی نیستم که درباره مربی دیگری صحبت کنم. من معمولا درباره داوری صحبت نمی کنم. هم بازی قبلی که چند صحنه را اشتباه گرفت و چه قبل ترها. وقتی شما در آلمان یا انگلیس فوتبال را می بینید درباره داوری صحبتی نمی شود. نمی دانم پنالتی که برای ما گرفته شده درست بود یا نه. در این سه ماه که اینجا هستم داوری بد نبوده است.

وینفرد شفر درباره پیروزی قاطعانه آبی پوشان گفت: همه می دانند تیم حریف در ضد حملات خیلی خطرناک است اما توانستیم آنها را عقب نگه داریم. مدافعان و دروازه بانمان خیلی خوب کار کردند. برای علی قربانی خیلی خوشحالم. او هفته قبل با چشمانی اشکبار بیرون رفت و این بار مثل یک قهرمان.

شفر در خصوص ایجنتی که مانع از عملکرد نقل و انتقالاتی اش می شود تصریح کرد: نمی توانم اسمش را بگویم.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی استقلال و نظارتش برای جذب آنها در حالی که موتور گلزنی علی قربانی روشن شده است تصریح کرد: ما مهاجم نیاز داریم. هفته گذشته همه گفتند مهاجم می خواهیم. اما الان من می‌گویم مهاجم می خواهیم. در فوتبال اگر ببری همه دوستان خوبی هستند اما وقتی نبری فقط دوستان خوبت کنارت هستند. ما بازی های فشرده ای در ایران و آسیا داریم پس مهاجمان بیشتری با خصوصیات فیزیکی علی قربانی نیاز داریم.

سرمربی استقلال افزود: هر بازیکنی بخواهیم بگیریم برنامه جامعی برای آن داریم. اگر اسمی را وارد کنیم ریز به ریز عملکردش در سه سال گذشته را خواهیم گرفت. یکی از بازیکنان گفته است نمی خواهم به ایران بیایم اما بازیکنی را می خواهیم که می آید و بهترین بازیکن پشت مهاجمان میتواند شود. او در لیگ قهرمانان هم خیلی خوب گل زده است.

وی درباره حضور ثابت رحمتی و نیمکت نشینی حسینی تصریح کرد: اگر رحمتی می خواهد در جام حدفی خوب باشد باید قبلش آماده شود. اگر خوب بازی کند باید در جام حدفی هم باشد اما طبیعی است برای حسینی راحت نباشد روی نیمکت بنشیند. او بهترین دروازه بان استقلال است و می دانم کار خیلی سختی برایش است. اما مطمئنا کارلوس کی روش هم همین موضوع را می داند.

وی درباره شایعه ناراحتی فرشید اسماعیلی از نیمکت نشینی و اینکه شفر گفته است اگر می خواهد می تواند برود گفت: من درباره این شایعات صحبت نمی کنم و تنها درباره تصمیمات و صحبت های جدی صحبت می کنم.