مجید جلالی: پرسپولیس قطعا قهرمان است

مجید جلالی در پایان دیدار مقابل پرسپولیس، گفـت: سرنوشت بازی در 10-15 دقیقه اول رقم خورد. مقابل تیمی مثل پرسپولیس با این مهاجمان خوب که از توپ ساده گل می‌زنند حق اشتباه ندارید.

* نیمه اول آنقدر قوی نبودیم که گل بزنیم

وی افزود: نتیجه بازی در 15 دقیقه اول رقم خورد، ما در ابتدا خوب کار نکردیم و آنقدر قوی نبودیم که گل بزنیم. بعد از اینکه بازی دو بر یک شد مسابقه را در دست گرفتیم اما متاسفانه با یک اشتباه ساده گل سوم را خوردیم و با بضاعتی که داشتیم خوب کار کردیم امروز به غیر از 4-3 نفر از بقیه راضی هستم. 

* این شرایط برای پیکان تغییر خواهد کرد

سرمربی پیکان در مورد اینکه چند وقت است نتایج خوبی نمی‌گیرند اظهار داشت: 8-7 مسابقه با وجود اینکه خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم، این شرایط باید عوض شود. این کار ما است و با همکاری که در تیم داریم این وضعیت را درست می‌کنیم. 

* بودجه خوبی برای نقل و انتقالات نداریم

جلالی در پاسخ به این سوال که او به خوبی راه استفاده از جوانان را بلد است، تصریح کرد: ما بودجه زیادی برای نقل و انتقالات نداریم و این بودجه را صرف تیم‌های پایه می‌کنیم. من 11-10 بازیکن  جوان را استفاده می‌کنم و امثال 7-6 بازیکن آوردمی که خوب بازی می‌کنند این برای آینده باشگاه بهتر است اگر بخواهیم در نقل و انتقالات عملکرد قوی داشته باشیم باید خیلی هزینه کنیم، توان رقابت در نقل و انتقالات با بودجه پایین را نداریم. 

* حواشی تیم ما را تخریب کرد

وی درمورد اینکه آیا حواشی مطرح شده علیه تیم کارشان را با مشکل روبرو کرد، گفت: این حواشی تمرکز ما را تخریب کرد هر کسی خودش می‌داند چه کرده است. 

* پرسپولیس قطعا قهرمان است

جلالی در  ادامه صحبت‌های خود گفت: به پرسپولیسی‌ها و برانکو تبریک می‌گویم ان‌شاءالله قهرمانی مبارک آنها باشد. 

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا او پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌داند اظهار داشت: به طور قطع همینطور است. 

* برای 10 دقیقه اول ناراحتم

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بازی در 10 دقیقه اول سرنوشتش مشخص شد، تیمی که می‌توانست از موقعیت‌ها گل بسازد نباید مقابل این تیم‌ها اشتباه کند. من برای 10 دقیقه اول ناراحت هستم، می‌توانستیم کنترل کنیم اما آنقدر زور نداشتیم برتری خود را نشان دهیم دو بر یک شدیم، امیدوار شدیم اما با یک اشتباه فردی گل خوردیم. باعث شد که شکست بخوریم.

* مقابل پرسپولیسی که گل می‌زند باید دفاع کرد

جلالی در واکنش به این سوال که شما بازی را باختید اما نحوه بازی شما در نیمه دوم خوب بود،گفت: این قاعده بازی است ما زمانی که گل زدیم باید دفاع می‌کردیم، من 30 سال است فوتبال کار می‌کنم؛ دو حالت دارد یا می‌بریم یا می‌بازیم. پرسپولیس خوب بود ما در این معادله همیشه اگر یک روز هم ببریم محکوم به دفاع هستیم. پرسپولیس وقتی گل می‌زند همین است و باید دفاع کند. 

* پرسپولیس به تمام معنا خوب است

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کدر: باید واقعیت را بگویم پرسپولیس به تمام معنا خوب است و این خوب بودن را به برانکو تبریک می‌گویم. پیشاپیش باید قهرمانی را به آنها تبریک بگوییم. 

* تاکتیک نیمه اول و دوم ما تغییر می‌کرد

وی درخصوص دفاع راست گفت: براساس تاکتیک بود که نیمه اول و دوم فرق می‌کرد. قبل از بازی وقتی آنالیز می‌کنیم پیش‌بینی نمی‌کنیم که در 10 دقیقه گل بزنیم یا گل بخوریم اما به خاطر جریان بازی می‌توانیم تغییرات ایجاد کنیم. این یک واقعیت که ما طبق آن جلو می‌رویم.