واکنش محسن مسلمان به تعویض اش در بازی با پیکان+عکس

هافبک بازیساز سرخ ها اگرچه نمایش خوبی در دیدار مقابل پیکان داشت اما موفق نشد دهمین پاس گل فصل را بدهد و 15 دقیقه مانده به پایان بازی تعویض شد تا تنها 9 فرصت دیگر برای افزایش تعداد پاس گل ها داشته باشد.

او که پس از تعویض در بازی آسیایی واکنش خیلی خوبی به آن نداشت، بعد از تذکر برانکو ایوانکوویچ، حالا دیگر مشکلی با تعویض شدن ندارد و روز گذشته هم با روی گشاده از بشار رسن استقبال کرد. او دیگر به خوبی می داند هافبک اصلی سرخ هاست اما 90 دقیقه در زمین نخواهد ماند و با نظر سرمربی، جایش را به بازیکن دیگر خواهد داد.

مسلمان بعد از تعویض به سمت نیمکت رفت و دیدار صمیمانه ای با مربی مورد علاقه اش ایگور پانادیچ داشت. او که علاقه اش به ایگور را در مصاحبه ها هم نشان داده، پس از تعویض در بازی با پیکان هم به شوخی و خنده با مربی دروازبانان پرداخت که واکنش مثبت ایگور همراه شد.

به جز مسلمان دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز به پانادیچ علاقه بسیار زیادی دارند و از حضور در کنار او لذت می برند. آن ها اعتماد کاملی نیز به این مربی کروات دارند و همین مسلمان در اظهار نظری گفته بود ایگور مربی قابل اعتمادی است و حرف های بچه ها را جای دیگری نمی زند.