دلیل حضور صادقی در عکس تیمی پرسپولیس

امیرحسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال که تجربه دو بار حضور در جام جهانی را به همراه تیم ملی ایران در کارنامه دارد، در این فصل در پیکان حضور دارد. او در جدال روز گذشته مقابل پرسپولیس با حضور در عکس تیمی پرسپولیس پیش از بازی موجب عصبانیت هواداران استقلال شد و آنها با حمله به اکانت رسمی او نسبت به این موضوع اعتراض خود را اعلام کردند.

پرسپولیس

امیرحسین صادقی در خصوص دیدار با پرسپولیس و شکست برابر این تیم گفته: بازی برخلاف تمریناتی که داشتیم رقم خورد و خیلی زود گل خوردیم و گل خوردن جلوی تیمی مثل پرسپولیس کار را برای جبران سخت می‌کند ولی در نهایت پا به پای آنها بازی کردیم و گل زدیم ولی در هر صورت تلاش ما به نتیجه نرسید.

وی در خصوص اینکه عملکرد ضعیف خط دفاعی و گلر پیکان را در شکست سنگین برابر پرسپولیس دخیل می‌دانند اینطور توضیح داد: در مورد گلر صحبتی ندارم و او زحمت خودش را کشید ولی صد در صد خط دفاع در گل خوردن تیم مقصر است و این تقصیر را خودم به گردن می‌گیرم و امیدوارم از هفته‌های بعد نتیجه دیگری رقم بخورد.

صادقی در واکنش به اینکه اکنون قهرمانی پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد نیز اینطور گفته: نمی‌دانم و در این مورد صحبتی ندارم ولی 9 دیدار دیگر باقی مانده است و ممکن است خیلی اتفاقات در آن رقم بخورد.

مدافع باتجربه پیکان در خصوص ناکامی‌های اخیر تیمش گفت: نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود و فقط اینکه ما بازیکنان شرمنده کادرفنی می‌شویم. تلاش کادر فنی برای بهتر شدن تیم است ولی متاسفانه نتیجه نمیگیریم. حق پیکان این نیست. نه این نتایج و نه این جایگاه. امیدوارم در ادامه شرایط بهتری رقم بخورد.

مهمترین موضوع اما به حضور این بازیکن در عکس تیمی پرسپولیس مربوط می‌شود؛ اتفاقی که حواشی بزرگی را نیز رقم زده است. امیرحسین صادقی در خصوص این اقدام خود اینطور توضیح می‌دهد: متاسفانه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که هر کسی هر رفتاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. من با عکس هواداری از پرسپولیس که دوست عزیزم بود و چند وقت پیش فوت کرد به سراغ پرسپولیسی‌ها رفتم و این کاری بود که به پدر و مادرش قول داده بودم که به یاد پسرشان عکس بگیرم. من از کار خودم اصلا پشیمان نیستم و برای شاد کردن دل پدر و مادری که پسرشان را در  جوانی از دست دادند این کار را کردم ولی اسم و رسم من و کارنامه من مشخص است و کسی نمی‌تواند آن را زیر سوال ببرد. برای یک عده متاسفم هر رفتاری می‌خواهند نشان می‌دهند، من هرچه دارم از استقلال دارم و برای دلم سالها در این تیم بازی کردم. کسی نه می‌تواند غیرت من را زیر سوال ببرد نه تعصبم را.

وی در پایان گفت: در 4 سال اخیر خیلی رفتارها از این افراد دیدم که گذشتم ولی دیگر از این یک مورد نمی‌گذرم چون دلم را شکستند. هر حرفی به من زدند از ترتیب خانوادگی‌شان بود و هر قضاوتی مرا می‌کنند به خدا واگذارشان می‌کنیم و در جایی دیگر حقم را از آنها خواهم گرفت و مطمئنم خدا پاسخ آنها را خواهد داد.