هافبک پرسپولیس به دنبال حضور در ترکیب اصلی برانکو

آمیختن یک سال دوری از مسابقات و هیجان بازگشت یک بازیکن پرطرفدار، می توانست او را از صحنه فوتبال کنار بزند؛ اما به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ، با برنامه خاصی که دارد، مانع از ایجاد این بحران برای احمد نوراللهی خواهد شد.

در شرایطی که هواداران پرسپولیس به شدت خواهان استفاده از نوراللهی در بازی با گسترش بودند، برانکو حسین ماهینی را در ترکیب اصلی قرار داد و نوراللهی را در نیمه دوم به میدان آورد و نمایشِ او ثابت کرد که تصمیم برانکو از روی تدبیر گرفته شده است. نوراللهی شباهت زیادی به آنچه در گذشته نشان داده بود، نداشت و باتوجه به دوری طولانی مدت از میادین، این موضوع طبیعی بود.

در بازی با پیکان نیز اگرچه از حجم درخواست ها برای به کارگیری نوراللهی از ابتدای بازی کاسته شده بود، اما بازهم هواخواهانی بودند که دوست داشتند نوراللهی در ترکیب اصلی باشد. اما پروفسور بار دیگر احمد را روی نیمکت نشاند و از ماهینی و ربیع خواه استفاده کرد.

بازهم هافبک دفاعی شماره 8 قرمزها در نیمه دوم به کار گرفته شد و بارقه های امید را در دل دوستداران تیم پرسپولیس روشن کرد. او ضمن نمایش بهتر نسبت به بازی با گسترش، یک پاس گل هم داد تا بازگشت خود را رسما جشن بگیرد.

نوراللهی روز گذشته نیز در دیدار دوستانه از ابتدا به میدان رفت و به عنوان هافبک دفاعی، عملکرد خوبی از خود نشان داد. اما بازهم بعید است برانکو او را در ترکیب اصلی قرار دهد و احمد را گام به گام تا ترکیب اصلی پیش خواهد برد.

شاید دربی، هیجان انگیزترین زمان برای فیکس شدن نوراللهی باشد؛ اما اولا او می تواند زودتر از این ها خود را اثبات کند و دوما باتوجه به رقبای قدرتمند و دیدارهای حساس، شاید برانکو این ریسک را نکرده و قراردادن شماره 8 در ترکیب اصلی را به بازی های پس از قهرمانی موکول کند.