شرایط برای استقلال خطرناک است

نامجو مطلق در خصوص دیدار استقلال برابر پارس جنوبی گفت: بازی خوبی را از آبی پوشان شاهد بودیم. آنها چهار گل زدند، کیفیت فنی بالایی داشتند و توانستند با حفظ توپ و کنترل بازی و حمله به نقاط ضعف حریف، به سه امتیاز دست پیدا کرده و دل هواداران را شاد کنند.

وی تأکید کرد: درست است که پارس جنوبی به دلیل اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره بازی را ادامه داد اما استقلال آنقدر منطقی و هجومی بازی کرد که جای هیچ بحثی نگذاشت و توانست یک بازی پر گل همراه با سه امتیاز را به نمایش بگذارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب دیدار برابر پارس جنوبی می تواند مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد، گفت: آنچه مشخص است عملکرد بازیکنان در تمرین است و آنجا معلوم می شود که چه بازیکنانی در آمادگی کامل هستند و می توانند مقابل نفت آبادان به میدان بروند.

وی اظهار داشت: جباروف یکی از بازیکنانی است که در شرایط آرمانی به سر می برد و می تواند روند بازی را عوض کرده و دیدیم که به دلیل یک مصدومیت کوچک، کادر فنی آن را بیرون آورد تا بتواند برای دیدار برای نفت آبادان او را حفظ کند. بنابراین اعتقاد دارم ترکیب پارس جنوبی ایده آل بود اما مطمئنا شفر بازیکنانی به میدان خواهد فرستاد که از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

نامجو مطلق درخصوص گلزنی علی قربانی هم گفت: من بارها گفته ام که این بازیکن همیشه زحمت می کشد، تلاش می کند اما بازی با سایپا روز او نبود و نتوانست در ثانیه های پایانی دروازه های این تیم را باز کند. اما مقابل پارس جنوبی، دو گل زد و در یک گل هم نقش بسزایی داشت و اعتقاد دارم اگر  این روند را ادامه دهد می تواند گل های بیشتری هم برای استقلال به ثمر برساند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان برابر نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: نفت آبادان یک تیم بسیار خوب است و براساس  حریفش، تاکتیک هایش را هم عوض می کند. با توجه به اینکه این دیدار در آبادان برگزار می شود، شرایط برای استقلال خطرناک است. نفتی ها برای برد به میدان خواهند آمد و دوست ندارند در شهر خود از گردونه رقابت ها حذف شوند.

وی یادآور شد: استقلال برای این دیدار باید زمان را مدیریت کند. اگر می خواهد به قهرمانی برسد بازی منطقی از خود ارائه کند زیرا احتمال گل خوردن وجود دارد و مطمئناً تیمی که گل می زند به بازی تدافعی روی می آورد. بنابراین استقلال باید خود را آماده ۱۲۰ دقیقه بازی کند تا بتواند تفکرات شفر را در زمین پیاده و به فینال جام حذفی صعود کند.

نامجو مطلق در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی، استقلالی ها، دو روز است نتوانسته اند تمرین خوبی را انجام دهند و من مطمئنم آنها آنقدر آماده هستند که بتوانند مقابل نفت یک بازی منطقی توأم با پیروزی را ارائه دهند.