واکنش پیشکسوت آبی پوشان به حادثه‌ای که برای قائدی رخ داد

اکبر کارگرجم در خصوص دیدار استقلال و صنعت نفت در جام حذفی اظهار داشت: قطعا این بازی یک دیدار ساده برای ما نخواهد بود. نفتی‌ها انگیزه زیادی برای این بازی دارند و برای اولین صعودشان به فینال جام حذفی از همه داشته‌های خود استفاده کرده و قطعا از شرایط میزبانی هم نهایت استفاده را می‌برند. این‌ها عاملی می‌شود تا این بازی برای ما سخت تر شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: در این بازی نقش هافبک های دو تیم بسیار پررنگ و تعیین کننده است و هافبک‌های هر کدام از دو تیم اگر نبض بازی را در دست بگیرند کار برای آن تیم راحت تر خواهد بود. 

وی افزود: نفتی‌ها در این بازی از شرایط میزبانی شان نهایت استفاده را خواهند برد و این کاملا طبیعی است. اما استقلال تیم کم تجربه‌ای نیست و قطعا تجربه بالای تیمی ما در این بازی به کار خواهد آمد. انگیزه بازیکنان و کادر فنی ما هم برای صعود به فینال جام حذفی بسیار بالا است.

کارگرجم خاطرنشان ساخت: به اعتقاد من این دیدار از بازی فینال هم برای ما سخت تر است. چون صنعت نفت از دو تیمی که در آن سوی جدول هستند قدر تر است و این بازی در آبادان برگزار می‌شود در حالی که فینال در یک ورزشگاه بی طرف برگزار می‌شود. پس پیرزی بر صنعت نفت تا حدود زیادی قهرمانی استقلال در جام حذفی را قطعی می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به حادثه‌ای که برای مهدی قائدی پیش آمد بیان داشت: در این مقطع قضاوت کردن در خصوص قائدی کار پسندیده‌ای نیست. تنها باید برای سلامتی این بازیکن جوان دعا کرد و آرزو کنیم که هرچه زودتر سلامتی کاملش را به دست آورده و به آغوش جامعه ورزش و خانواده استقلال بازگردد.