کری خوانی مربی صنعت نفت برای استقلالی ها

ایمان صاحب جمعی در خصوص دیدار تیم های صنعت نفت و استقلال اظهار داشت: این بازی می تواند مهم ترین بازی تاریخ باشگاه صنعت نفت باشد. چرا که در صورت پیروزی برای اولین بار به فینال جام حذفی صعود کرده و این شانس را دارد که برای اولین بار سهمیه حضور در یگ قهرمانان آسیا را هم بگیرد.

وی افزود: باتوجه به پیروزی خوبی که در خانه مقابل سپیدرود به دست آوردیم شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است و از هر نظر آماده پیروزی در این بازی بزرگ هستیم.

مربی تیم صنعت نفت تصریح کرد: از استقلال شناخت خیلی خوبی داریم. در این فصل دوبار با آنها بازی کردیم و ۵ بازی آخرشان در لیگ را هم کاملا آنالیز کردیم و همه نقاط ضعف و قوت آنها را می شناسیم. در تلاش هستیم تا نقاط قوت آنها را بسته و از نقاط ضعف شان استفاده لازم را ببریم.

صاحب جمعی با اشاره به نتیجه آخرین بازی این تیم مقابل استقلال که منجر به شکست سنگین صنعت نفت شد بیان داشت: آن شکست تنها یک حادثه و یک اتفاق بود که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. تیم ما در آن بازی شرایط نرمالی نداشت. ما در ۱۵ روز ۴ بازی سنگین داشتیم که ۲ بازی از این ۴ بازی را مقابل پرسپولیس انجام داده بودیم. روز بازی با استقلال هم چند بازیکن ما آنفولانزا داشتند و با آمپول و سرم بازی کردند. همه این ها دست به دست هم داد تا در آن بازی آن اتفاق عجیب بیفتد.

وی در ادامه بیان داشت: ما ابتدا قصد نداشتیم جم حذفی را خیلی جدی بگیریم. هدف ما این بود که انرژی مان را صرف لیگ کنیم. اما وقتی سپاهان را در اصفهان حذف کردیم رویکردمان به جام حذفی تغییر پیدا کرد و این مسابقات را کاملا جدی گرفتیم. ما دو تیم خوب سپاهان و پرسپولیس را در این مسابقات خارج از خانه حذف کردیم و الان به دنبال آن هستیم تا سومین تیم خوب و پر افتخار در جام حذفی را در خانه و در حضور هواداران مان حذف کنیم. 

صاحب جمعی با اشاره به نقش تعیین کننده هواداران بیان داشت: قطعا آنها می توانند در نتیجه این بازی تاثیرگذار باشند. هواداران ما نباید حتی یک صندلی را هم در ورزشگاه خالی بگذارند. آنها باید ۹۰ و یا شاید ۱۲۰ دقیقه تیم شان را حمایت کنند. چرا که ممکن است این بازی منجر به اولین جام رسمی صنعت نفت در کشور و اولین حضور آسیایی این تیم باشد. 

مربی تیم صنعت نفت در خصوص سانحه رانندگی برای بازیکن استقلال بیان داشت: واقعا از شنیدن این خبر متاسف شدم. امیدوارم قائدی هرچه سریعتر سلامتی اش را باز یابد و به میادین فوتبال باز گردد.