تبریک زودهنگام قهرمانی پرسپولیس توسط سرکربی سابق!

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان فصل گذشته با اختلاف یک امتیاز از صعود به لیگ برتر باز ماند و در حالی که تصور می‌شد در این فصل این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد اما گل‌گهر در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفت و اکنون هم در رده یازدهم جدول قرار دارد. با این حال شاگردان بگوویچ در نیم‌فصل نتایج بسیار خوبی کسب کردند با وینگو بگوویچ گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

یک پیروزی خوبی مقابل مس کرمان به دست آوردید.

بله، من از بازی بازیکنانم در چهار بازی گذشته راضی هستم آنها زحمت زیادی کشیده‌‌اند و خوب نتیجه گرفتیم اما این برد نباید باعث شود که بازیکنانم مغرور شوند هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

هفته آینده هم با تیم مس رفسنجان بازی دارید فکر می‌کنید بتوانید این تیم را هم شکست بدهید؟

بازی‌های لیگ یک خیلی سخت است انتظارات از لیگ یک بالا رفته بازیکنان و مربیان خوب و با کیفیتی در لیگ یک حضور دارند و هر مسابقه حکم یک فینال را دارد. تمرینات ما از امروز آغاز می‌شود و می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

فصل گذشته مدعی صعود بودید اما در این فصل در میانه‌های جدول قرار دارید.

بله، فصل گذشته تا رسیدن به لیگ برتر یک امتیاز فاصله داشتیم اما دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم در نیم‌فصل اول شرایط خوب نبود اما اکنون باشگاه وضعیت بسیار خوبی دارد و ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم تا ببینیم به کجا می‌رسیم. در حال حاضر نفت مسجدسلیمان ۴۵ امتیاز دارد فاصله ۱۶ امتیازی با تیم ما دارد. تیم دوم جدول هم ۷-۸ امتیاز از ما بیشتر دارد. با این حال من هیچ قولی به باشگاه نداده‌‌ام ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

از شرایط تیم‌تان در نیم‌فصل دوم راضی هستید.

بله، در سه بازی ۱۱ گل زده‌ایم بازی‌های ما در نیم‌فصل دوم خیلی خوب بوده و تلاش می‌کنیم روند موفقیت‌آمیزمان را ادامه بدهیم.

پرسپولیس هم در لیگ برتر همچنان صدرنشین است شرایط این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من خودم یک پرسپولیسی هستم از موفقیت پرسپولیس خوشحالم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است که هواداران دوست داشتنی دارد برانکو دوست قدیمی من سرمربی این تیم است و به نظر من پرسپولیس با برانکو شخصیت قهرمانی پیدا کرده است و در این فصل هم قطعاً‌ قهرمان می‌شود و من این قهرمانی را پیشاپیش به او تبریک می‌گویم بارها گفته‌ام باشگاهی که شخصیت پیدا می‌کند روبه موفقیت می‌رود. برانکو هم مربی بسیار خوبی است و می‌داند چطور پرسپولیس را هدایت کند.

فکر می‌کنید پرسپولیس در دربی هم برنده شود؟

دربی در تمام دنیا شرایط خاص خود را دارد و پیش‌بینی این مسابقه بسیار سخت است. استقلال با شفر بهتر فوتبال بازی می‌کند و شرایطش بهتر از قبل شده است.