بازیکن ملی پوش با پرسپولیس تمدید می کند؟

محمد انصاری که در فصل پانزدهم فوتبال ایران در پی اتفاقاتی جالب توجه توانست به ترکیب اصلی راه یابد و در مدت  سه فصل اخیر در نهایت توانسته به بازیکنی ثابت در جمع شاگردان برانکو و در ادامه جواز حضور در تیم ملی را نیز به دست بیاورد، اکنون با پیشنهاد مناسبی از دیناموزاگرب کرواسی مواجه شده است.

انصاری در فصل پانزدهم و در حالی که از دسته اول به جمع سرخپوشان پیوسته بود و انتقادات زیادی را متوجه مدیریت باشگاه کرده بود، در ادامه در دیدار مقابل سپاهان و در حالی که برانکو دو تعویض خود را در سمت چپ و به دلیل مصدومیت بازیکنانش اختصاص داده بود، به ترکیب اصلی راه یافت. هر چند او در این بازی نتوانسته بود مانع از شکست پرسپولیس در اصفهان شود اما آغاز اوج گیری و حضور ثابت در ترکیب اصلی برای او فراهم شد. انصاری در ادامه فصل و با عملکردی درخشان توانست عنوان پدیده را به خود اختصاص دهد و در لیست تیم ملی نیز حاضر شود.

روزهای خوب انصاری در حالی که قراردادی کمتر از 200 میلیون با سرخپوشان امضا کرده بود، ادامه پیدا کرد و این بازیکن با پیشنهادی میلیاردی از لیگ چین مواجه شد و در نهایت با توجه به شرایط سرخپوشان و خلا مدافع چپ در این تیم ترجیح داد قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده و از خیر پیشنهاد خارجی بگذرد.

انصاری که اکنون توسط برانکو در دو پست دفاع میانی و مدافع چپ توانسته اعتماد او را جلب کند، با پیشنهادی اروپایی از دیناموزاگرب کرواسی مواجه شده است. پیشنهادی که می‌تواند آغاز مسیر لژیونر شدن این بازیکن باشد و فضای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را نیز برای او فراهم کند.

انصاری اما در گفتگو با کادرفنی سرخپوشان اعلام کرده با توجه به شرایط پرسپولیس و محرومیت این تیم از نقل و انتقالات صلاح نمی‌داند به این پیشنهاد فکر کند و قصد دارد همچنان با پیراهن شماره 15 در خدمت تیم باشد و امیدوار به پیشنهادات جدید، بعد از پایان محرومیت این تیم از سوی فیفا.

انصاری که در اردوهای اخیر ریکاوری توسط کارلوس کی‌روش نیز حضور دارد، امیدوار است در نهایت در لیست تیم ملی برای جام جهانی نیز حاضر شود و باید دید تلاش او در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند سهمیه او را در تیم ملی حفظ کند یا خیر.

با این حال نکته اساسی به درک موقعیت و شرایط توسط این بازیکن که وفاداری به تیم را در شرایط محرومیت از نقل و انتقالات به خواسته شخصی و دستیابی به هدف لژیونر شدن ترجیح داده بر می گردد؛ حرکتی قابل ستایش که مدیران این باشگاه را برای رسیدن به توافق با دیگر بازیکنان این تیم که قراردادشان در پایان لیگ تمام می‌شود امیدوارتر خواهد کرد.