خصوصیت خوب کوتینیو از زبان سرمربی

سرمربی بارسلونا دیدار برابر والنسیا را دشوار توصیف کرد.

بارسلونا فردا شب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا میزبان والنسیا خواهد بود و والورده ابراز امیدواری کرد تیمش دروازه خود را بسته نگاه دارد.

دیدار مقابل والنسیا: "وقتی به نیمه نهایی رسیدید باید عالی ظاهر شوید و بازی کنید. دلیل این موضوع ارزشمندتر بودن لالیگا نیست، بلکه دلیل آن در معرض خطر بودن صعود به فینال است. رسیدن به یک فینال هر روز اتفاق نمی افتد و این موقعیت ها باید مورد استفاده قرار گیرند. اگرچه من روی بازی برگشت و خصوصا دقایق پایانی آن حساب باز کرده ام، اما روش مقابله من با چنین مسابقاتی همانند رویارویی با لالیگاست.

چنین بازی هایی پرتنش هستند؛ زیرا حتی اگر شما بر جریان بازی حاکم شوید، ممکن است حریف به گل برسد و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. از همان زمان قرعه کشی می دانستم بازی برابر والنسیا دشوار خواهد بود و مهم است ما در خانه کلین شیت کنیم."

پست مطلوب کوتینیو: "او بازیکنی است که در چندین پست به خوبی کار می کند: پلی میکر، چپ، راست. کوتینیو می تواند در حمله به ما کمک کند پس او بازیکنی چند پسته است."

عملکرد بارسا در زمستان: "دو بازیکن به ترکیب بارسلونا اضافه شده و چند نفر هم این تیم را ترک کردند؛ اما من مجموعا از شرایط و ترکیب تیمم راضی هستم."