تراکتورسازی ساز مخالفت زد

باشگاه تراکتورسازی ایران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حضور در مسقط برای میزبانی از تیم عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز در نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال آسیا نوشته اند در تبریز میزبانی خواهند کرد و اگر قرار باشد از این حق طبیعی محروم باشند در دوحه میزبان تیم عربستانی خواهند بود.

متن در خواست مکتوب باشگاه تراکتورسازى شرح زیر است:

"برادر ارجمند جناب آقاى مهدى تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد و آل محمد پیرو مذاکرات حضورى و تفاهم صورت گرفته با حمایت مسئولین محترم فدراسیون فوتبال بدینوسیله مجددا بر موضع باشگاه تراکتورسازى جهت میزبانى از تیم الاهلى عربستان در شهر دوحه قطر تاکید مى‌گردد.

همانطور که پیش از این اعلام شد باشگاه تراکتورسازى خود را مستحق استفاده از حق میزبانى در خانه و در شهر تبریز مى‌داند. با این وجود به دلیل تصمیم ناعادلانه‌اى که اتخاذ گردیده از حق مسلم خود محروم شدیم، اما قطعا انتخاب زمین بى طرف بر عهده باشگاه میزبان است و بر همین اساس با توجه به برخى اخبار منتشر شده در خصوص برگزارى بازى در کشور عمان، مخالفت یا نارضایتى تیم میهمان را در این حوزه تاثیرگذار نمى‌دانیم.

بدینوسیله ضمن تاکید مجدد بر خواسته خود از جنابعالى درخواست مى‌کنم جهت انجام مکاتبات لازم و اعلام تصمیم قطعى باشگاه تراکتورسازى به کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانى از این مسابقه در شهر تبریز و یا در صورت اضطرار در کشور قطر دستورات مقتضى را صادر فرمایید.

با تشکر

مصطفى آجورلو"