کی روش باید علیپور را به تیم ملی دعوت کند

مرتضی کرمانی مقدم درخصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و برد ارزشمند شاگردان برانکو اظهار داشت: به نظرم یکی از بازی‌های خوب این چند وقت اخیر را شاهد بودیم. با اینکه پرسپولیس برد، اما سپاهان هم با بودن ابراهیم‌زاده و شوکی که به آنها وارد شده بود عملکرد خوبی داشت و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتند.

وی افزود: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، اما فکر می‌کنم صادق محرمی در این بازی بهتر از بقیه بازیکنان بود و من فکر می‌کنم عنوان بهترین بازیکن میدان را باید به او داد. در مورد منشا هم باید بگویم او هم توانسته برای پرسپولیس مثمرثمر باشد و با تلاش خوبی در خدمت تیم است. با اینکه موقعیت خراب می‌کند، اما در ایجاد موقعیت عملکرد خوبی داشته است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت خوب هجومی پرسپولیس با رفتن طارمی و اینکه نبود او مشکلی برای این تیم ایجاد نکرده است، گفت: به نظرم با رفتن طارمی نه تنها مشکلی در خط حمله پرسپولیس ایجاد نشده بلکه به مراتب بهتر هم عمل می‌کند. از ابتدا هم گفتم که نباید تیم نگران نبود طارمی باشد و بدون این بازیکن هم می‌بینید که خوب حریفان را می‌بریم.

وی افزود: شما ببینید الان علیپور با چه کیفیت بالایی فوتبال بازی می‌کند و به نظرم باید کی‌روش او را دعوت کند، چون لیاقت این حضور در تیم ملی را دارد. به نظرم او می‌تواند با این روندی که دارد به راحتی آقای گل لیگ شود و در تیم ملی هم مثمرثمر باشد.

کرمانی مقدم درباره اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را از حالا قهرمان لیگ می‌دانند، گفت: به نظرم با این اختلاف امتیاز باید طبیعتا پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانیم البته فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و بچه‌ها باید با قدرت تا روز آخر و مسجل شدن قهرمانی کار را پیش برند. با این حال این پرسپولیس آنقدر خوب کار می‌کند که ناخودآگاه عنوانی جز قهرمانی نمی‌توان برای آن متصور بود.

وی درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل نفت آبادان که به تازگی مقابل استقلال از رقابت‌های حذفی کنار گذاشته شد، اظهار داشت: به هرحال بازی در آبادان همیشه سخت است، اما با این تیم قطعا تیم کمالوند کار آسانی نخواهد داشت. پرسپولیس مقابل همین نفت آبادان وقتی تحت فشار بود در حذفی کنار گذاشته شد و این هم طبیعی است، چون همه تیم‌ها مقابل این دو تیم بزرگ پایتخت با انگیزه مضاعف بازی می‌کنند. پیروزی در این بازی برای تیم برانکو مهم است و امیدوارم در مسیر قهرمانی یک سه امتیاز ارزشمند در آبادان به دست بیاورند.