پیش بینی کرده بودم که استقلال به رده های بالا خواهد رسید

حسن زمانی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: امروز یک دیدار سخت را مقابل ذوب آهن  خواهیم داشت و مطمئن هستم یک برد خوب به دست می آوریم.

وی تأکید کرد: پیش بینی کرده بودم که استقلال به رده های بالا خواهد رسید و امروز با پیروزی برابر ذوب آهن به رده سوم جدول خواهیم رسید.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان در جام حذفی هم گفت: ما به فینال جام حذفی رسیده ایم و اعتقاد دارم گرمای جام را لمس کرده و اگر بدشانس نباشیم می توانیم قهرمان جام حذفی کشور شویم.

زمانی در پاسخ به این پرسش که سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است شرط قرارداد شفر برای فصل آینده قهرمانی در جام حذفی است، گفت: از شفر کاملا راضی هستیم. او تحول عظیمی در تیم به وجود آورده است. احساس می کنم عملکرد او بسیار مورد توجه قرار گرفته و او فراتر از پیش بینی های ما عمل کرده است. مطمئن هستم با کسب جام حذفی او در استقلال ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شفر قطعا برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه دارد و ما می توانیم با او در این مسابقات به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. ما در حال حاضر در یک قدمی جام حذفی هستیم و امیدواریم بتوانیم با قهرمانی در این جام فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

زمانی در خصوص حضور یک هافبک خارجی برای عقد قرارداد استقلال تصریح کرد: این بازیکن امروز به تهران آمده و مطمئنا پس از بررسی های لازم و در صورت مثبت بودن نتایج تست پزشکی با او قرارداد خواهیم بست.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا جذب بازیکن برای استقلال این قدر به طول کشید، یادآور شد: با توجه به اینکه ۴۰ بازیکن به سرمربی تیم معرفی شده بود انتخاب یکی از آنها بسیار سخت بود و باید بازیکنی را انتخاب می کردیم که هم شرایط خوبی می داشت و هم ارزش هزینه کردن. بنابراین سعی کردیم با دقت تمام این کار را انجام داده تا دچار مشکل نشویم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی به اصطلاح ایجنت ها گفت: برای اینکه نام ایجنت های رسمی را خراب نکنم باید بگویم یک سری دلال که هرگز دنبال منافع کشور هم نبوده در چندین مورد حضور بازیکنان در استقلال را دچار  اخلال کرده و مطمئنا باشگاه با آنها برخورد خواهد کرد. زیرا آنها غیرقانونی کار می کنند  و رسمیت ندارند. بنابراین سعی کردیم بازیکنانی که مدنظرمان است را از ایجنت های رسمی بگیریم.

زمانی در خصوص وضعیت قائدی هم خاطرنشان کرد: امیدوارم این بازیکن هرچه زودتر رو به بهبود برود زیرا ما او را تنها نخواهیم گذاشت و اگر شرایط جسمی اش بهبود پیدا کند او را به تهران آورده و تحت نظر خودمان او را مداوا خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا یک بازیکن حرفه ای تا پاسی از شب باید بیرون بماند و آیا باشگاه با این رفتار برخورد خواهد کرد یا خیر؟ گفت: این موضوع را قبول داریم که نباید یک بازیکن تا نیمه شب بیرون باشد زیرا او یک بازیکن حرفه ای است. بعد از این اجازه نخواهیم داد هیچ کدام از بازیکنان جوان ما بدون اجازه چنین حرکتهایی انجام دهد. آنها سرمایه باشگاه هستند و این وظیفه ماست که به خوبی از این سرمایه محافظت کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه انتقادی در این خصوص توسط اعضای هیئت مدیره برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: طی همین هفته هیئت مدیره جلسه ای برگزار خواهد کرد و ما در این خصوص حتماً صحبت خواهیم کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.