ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن

استقلال منقلب شده به همراه وینفرد شفر با بازگشت مهدی رحمتی به چارچوب دروازه در ورزشگاه آزادی پارس جنوبی را با چهار گل بدرقه کرد و امروز در بازی خارج از خانه از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد که به کسب سهمیه آسیایی با امیرقلعه نویی امیدوار است.

آبی‌های تهرانی در جدال با تیم‌های بالای جدولی مقابل سایپا به تساوی رضایت دادند و پارس را هم از پیش رو برداشتند و حال به تیم بالای شاگردان علی‌دایی، ذوب آهن رده سومی رسیدند. سبزپوشان اصفهانی چند روز پیش درفولادشهر آیزاول هند را با شکست بدرقه کردند و با روحیه دوچندان بعد از راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا، به ادامه لیگ برتر توجه می‌کنند.

استقلال در بازی امروز محسن کریمی، مهدی قائدی، سرور جپارف و امید نورافکن را در اختیار ندارد و باید در غیاب چهار بازیکنی که نقش موفقی در هفته‌های اخیر داشته اند آزمون سختی را پشت سر بگذارد.

با اعلام شفر در این دیدار سیدحسین حسینی به دروازه برمی‌گردد و مهدی رحمتی نیمکت نشین خواهد بود. خط دفاعی آبی‌ها از وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری و میلاد زکی پور تشکیل می‌شود. روزبه چشمی و امید ابراهیمی زوج خط میانی در پست هافبک دفاعی خواهند بود. داریوش شجاعیان و بهنام برزای هم کمربند خط میانی را تکمیل می‌کنند. با غیبت مرد ازبکستانی استقلال در این دیدار از زوج علی قربانی و فرشید اسماعیلی بهره می‌برد.