اظهارات رئیس کمیته استیناف درباره احتمال تعلیق حکم تراکتورسازی

درپی اعلام محکومیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به برگزاری یک بازی خارج از استان آذربایجان شرقی از سوی کمیته انضباطی، مصطفی آجرلو (مدیرعامل این باشگاه) با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به اینکه تراکتورسازی در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و باید دوشنبه هفته آتی(23 بهمن) به مصاف الاهلی عربستان برود برای حفظ روحیه شاگردان ارطوغرول ساغلام و برگزاری مراسم بدرقه آن ها به این رقابت مهم حکم کمیته انضباطی لغو یا تعلیق شود.

برهمین اساس صبح امروز اخباری مبنی بر اینکه مهدی تاج از کمیته استیناف درخواست کرده است به پرونده تراکتور ورود کند منتشر شد که علیرضا صالحی، رئیس این کمیته در گفت و گو با خبرنگار ما توضیحاتی را در این باره ارائه و بیان کرد: مهدی تاج تاکنون نامه ای به کمیته استیناف ارسال نکرده است که بخواهیم پرونده تراکتورسازی را بررسی کنیم. در صورت دریافت این پرونده سه شنبه هفته جاری بحث تعلیق یا لغو محرومیت این تیم را ارزیابی می کنیم.

او درمورد اینکه با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان برگزاری دیدار تراکتورسازی یا گسترش فولاد آیا احتمال تعلیق این حکم وجود دارد یا خیر، گفت: به هر حال باید طبق آئین نامه و دلایل اعتراض تراکتورسازی این حکم بررسی شود. به هر حال اگر تا سه شنبه پرونده را دریافت کنیم به این موضوع رسیدگی می کنیم. در کل اگر اعضای کمیته استیناف تشخیص دهند که امکان تعلیق حکم وجود دارد دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد در تبریز برگزار می شود. البته باز هم تاکید می کنم که پرونده تراکتورسازی به کمیته استیناف ارسال نشده است.