گلایه های شفر از باشگاه استقلال+عکس

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود درباره مشکلات این باشگاه نوشت و گفت:در ابتدا باید بگویم به صداقت و شفافیت باور دارم. باور من به کار سخت در یک نقشه راه طولانی مدت و با استراتژی توسعه است. باور دارم همه ما باید روی اهداف بزرگ تمرکز کنیم چرا که این کار برای رشد و پیشرفت تیم و هر چیزی که به موفقیت ما در آینده مربوط است.

او بیان کرد: به کار تیمی و مشارکت آن اعتقاد دارم. موفقیت در فوتبال تنها در شرایطی امکان پذیر خواهد بودکه شما با هم کار کنید و دست هایتان را با یکدیگر گره بزنید. در صورتی که مشکلات داخلی در خارج از تیم مطرح شود این موضوع بر خلاف خواسته های من و منافع تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تصورم بر این است که هیچگاه نباید تسلیم شویم و هیچ بازی تا سوت پایان به اتمام نمی رسد و ما تا لحظه آخر خواهیم جنگیدو این موضوع به همگان ثابت شده که ما مشکل بزرگی در مسیر جذب بازیکنان جدید داشتیم.

او افزود: برخی از بازیکنانی که ما به دنبال جذب آنها بودیم گران قیمت بودند و در بعضی مواقع هم باشگاه موفق به توافق برای قرض کردن بازیکنان مورد نظر نشد. اما این موضوع عجیبی نیست و در همه جای دنیا با این مشکلات برخورد می کنید و همه ممکن است اشتباه کنند. بازیکن دیگری که قرار بود به ما ملحق شود، دقایقی پیش از سوار شدن به هواپیما روز شنبه سفر خود به ایران را لغو کرد و این پنجمین یا ششمین مرتبه است که این اتفاق رخ می دهد.

شفر بیان کرد: بسیار عصبانی و مایوس هستم . این رفتار ها غیرمحترمانه و غیرحرفه ای است. بازیکنان در ابتدا باید برای پذیرفتن پیشنهاد این مساله را با خانواده های خود مطرح کنند اما این اتفاق برای بازیکنی که  من انتخاب کردم رخ داد.

سرمربی استقلال افزود: در تمامی باشگاه ها مشکلات داخلی وجود دارد و به طور حتم اگر در نظر دارید موفق باشید از حریم خود باید محافظت کنید. در این باره با هم صحبت می کنید و بهترین راه را برای حل مشکلات انتخاب خواهید کرد تا این مساله به تیم آسیب نرساند.

او همچنین ادامه داد: از نظر من پایه موفقیت، اطمینان است و در یک باشگاه بین مدیریت، مربی و کادر بازیکنان باید این موضوع وجود داشته باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من به تیمم اعتماد کامل دارم و به آنها احترام می گذارم و اکنون دوست ندارم بازیکنی بیاوریم که فقط لیست را پر کرده باشیم. بازیکنی می خواهم که به ما کمک کند و هر اتفاق دیگری هم که رخ بدهد بی احترامی به تیم من خواهد بود. ما در حال حاضر برای این کار زمان داریم و همچنین گزینه هایی در دست ما موجود است. من بیش از یک بازیکن می خواهم و باور دارم که باشگاه تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

شفر: بسیار عصبانی و مایوس هستم

شفر: بسیار عصبانی و مایوس هستم