شک نکنید پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

داوود فنایی در خصوص دیدار پیکان با نفت که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: ما قصد داشتیم بعد از ۹ هفته که برنده نبودیم، به پیروزی در این بازی برسیم و موفق شدیم در ابتدا از حریف جلو بیافتیم اما متاسفانه در ادامه روند بازی تغییر کرد و شاگردان افاضلی بهتر کار کردند و گل مساوی را خوردیم.

وی ادامه داد: در ادامه بازی با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم تیم ما بهتر عمل کرد و توانستیم صاحب یک پنالتی شویم که متاسفانه موقعیت از دست رفت و ۳ امتیاز این بازی را از دست دادیم.

مربی دروازه‌بان‌های پیکان با اشاره به دیدار آتی تیمش برابر مشکی‌پوشان در هفته بیست و سوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما با مشکی‌پوشانی بازی داریم که تیم بسیار خوب و سر سختی است و به راحتی امتیاز نمی‌دهد، اما  قصد داریم تا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و به پیروزی برسیم تا بتوانیم همچنان جزو تیم‌های بالا نشین جدول باشیم.

وی در ادامه در خصوص عدم نتیجه گیری پیکان در ۱۰ هفته گذشته تصریح کرد: متاسفانه ۳ تا ۴ بازیکن ما از جمله مهران موسوی مصدوم شدند و این موضوع به تیم ما ضربه وارد کرد و منجر شد تا از بالای جدول فاصله بگیریم. قصد داریم در ادامه بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعف و تغییر تاکتیک به بالای جدول بازگردیم.

فنایی در خصوص شرایط و سطح داوری‌ها در لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: همه داوران دچار اشتباه شده‌اند که از روی عمد نبوده است و باید گفت از اشتباهات داوری هم تیم‌ها سود بردند و هم ضرر کردند، همان طور که بازیکنان در بازی‌ها دچار خطا و اشتباه می‌شوند، داوران نیز دچار چنین اشتباهیات سهوی می‌شوند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در پایان به شرایط پرسپولیس اشاره کرد و گفت: شک نکنید پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و باید گفت که این تیم به خاطر ساختار و کادر فنی قوی‌ای که دارد با اختلاف و اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتبال خواهد شد و از این به بعد باید به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشد تا بتواند از گروه خود صعود کند.