به گزارش فارس، علی کریمی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ناکامیهایی که کسب کردیم مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که دنیزلی به باشگاه بیاید. من هم برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم ما باید در فصل دوم عقبماندگیهای فصل اول را جبران کنیم، چون هواداران دوست دارند پرسپولیس همیشه موفق باشد.

وی افزود: پرسپولیس هم مانند ما پرسپولیس را دوست دارد و امیدوارم تیم با حضور وی موفق شود، او مربی خوبی است. هوادار، بازیکن و باشگاه دوست دارد پرسپولیس به روزهای خوب گذشته ا‌ش بازگردد. باید بیشتر تلاش کنیم تا با فرصتی که تا نیم فصل دوم داریم به هدف خود برسیم.

کریمی ادامه داد: کار سخت است اما انشاءالله از همه نظر با قدرت بازی‌های نیم فصل دوم را شروع کنیم تا هواداران مثل همیشه خوشحال و ما را حمایت کنند.
وی در خصوص حضور هواداران در تمرین امروز گفت: هواداران همیشه به من لطف دارند، آنها پرسپولیس را دوست دارند طبیعتا دنیزلی هم محبوبیت خاصی بین هواداران دارد، پس روز اول طبیعی بود که این هواداران به تمرین بیایند و مربی جدید خود را ببیند که امیدوارم این حمایت‌ها در طول نیم فصل دوم هم بشود تا بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم.

کریمی در پاسخ به سؤالی در خصوص کم شدن لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا نیز گفت: طبیعی است، بازیکنانی هستند که نمی‌توانند خود را با شرایط یک محیط تازه عادت بدهند، بازیکنانی مثل خلعتبری در لیگ‌های گذشته ما بسیار خوب کار کردند و همچنین برخی از بازیکنان ملی پوش ما طبیعی است که نتوانند با برخی شرایط جدید خود را وفق دهند، اما این مورد نمی تواند ملاک خوبی برای ارزیابی یک بازیکن باشد.

وی افزود: همیشه تغییرات در تیم‌ها بوده، وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد اول مربی بعد تیم در تیررس حملات قرار می‌گیرد و هدف‌گذاری بشود، اما این چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ایرانی کم نمی‌کند و مطمئن هستم بازیکنان ما اگر تیم‌های خوبی انتخاب کنند می‌توانند راحت‌تر به هدفشان برسند.

کریمی ادامه داد: با یک برنامه ریزی درست می‌توانیم بازیکنان خوبی در سطح فوتبال اروپا داشته باشیم. تیم ملی ما می‌تواند در این قضیه سهم پررنگی داشته باشد. همه بازی‌های تیم ملی ما را نگاه می‌کنند ما می‌توانیم با صعود به جام جهانی خیلی از بازیکنانمان را راهی تیم‌های اروپایی کنیم. دیدید که در جام جهانی که در آن حضور داشتیم، چند بازیکن را به اروپا فرستادیم و هنوز هم در اروپا توپ می‌زنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا نه، گفت: ما سعی و تلاشم‌مان را انجام می‌دهیم باید ببینیم در نیم فصل دوم چه اتفاقی می‌افتد و قسمت ما چیست. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. در نیم فصل دوم کار بسیار سخت است، نسبت به نیم فصل اول است. چون برخی تیم‌ها در کورس قهرمانی قرار می‌گیرند و برای رسیدن به امتیاز بیشتر تلاش می‌کنند. برخی تیم‌ها هم برای اینکه صعود نکنند تلاش بیشتری انجام می‌دهند. پس کار سخت‌تر است و مشکل‌تر.
مخصوصا در نیم فصل دوم که وظیفه ما هم بسیار سنگین است.

کریمی درباره شناختش از دنیزلی گفت: من از دنیزلی شناختی ندارم چون با ایشان کار نکردم. من درحد روزنامه‌ها و بازیکنان قدیمی در مورد دنیزلی می‌دانم. امیدوارم در پرسپولیس موفق شود.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا او می‌تواند یک تنه پرسپولیس را نجات دهد، گفت: به هر حال مربی جدیدی که در راس کار قرار می‌گیرد، تفکری جدید دارد. به نظرم به هر حال ما نیاز به بازیکن داریم، شاید این نظر دنیزلی نباشد چون باید در لیگ قهرمانان هم به میدان برویم. طبیعتا بازی‌های ما فشرده خواهد شد. پس احتیاج به بازیکن داریم. امیدوارم در این مدت کم بازیکنان مورد نیاز را باشگاه جذب کند.

کریمی در خصوص حضور مهدوی‌کیا در پرسپولیس گفت: به هر حال هر کسی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند می‌تواند بیاید. این باشگاه مال من نیست و برای شخص خاصی هم نیست. پرسپولیس هوادار دارد هر تیمی که باشگاه صلاح بداند که می‌تواند به تیم کمک کند، بیاید. حالا من نمی‌دانم ماجرا چیست. چون همه از من سؤال می‌کنند که آیا این یا آن بیاید خوب است یا بد. من مثل بقیه بازیکنان فقط یک بازیکنم که باید تلاش کنم خوب کار کنم. من بازهم می‌گویم امیدوارم هر بازیکنی به درد ما می‌خورد به پرسپولیس بیاید البته مهدوی‌کیا یکی از بازیکنان خوب و پیشکسوت ما است و سال‌ها در این تیم توپ زده است. طبیعتا ایشان می‌تواند به ما کمک کند و ما می‌توانیم از تجارب او استفاده کنیم. نمی‌دانم چرا همه در مورد بازیکن از من سؤال می‌کنند این موضوع برای خودم هم جالب است. اصلا انگار من کسی هستم که باید برای پرسپولیس بازیکن بیاورم و یا او را تائید کنم.
خیلی جالب است برای من که درباره جذب بازیکن از من سؤال می‌شود. با من، پروین و باشگاه درباره جذب بازیکن حرفی نزدند. من در استیل آذین اقدامی کردم برای جذب بازیکن که برای هفت پشتم بست بود که دیگر از این کارها نکنم. هر بازیکنی دوست دارد می‌تواند با نظر باشگاه بیاید من هم مثل بقیه بازیکنان وظیفه خودم را انجام می دهم.

وی در پایان درباره مصدومیتش گفت: متاسفانه یک مصدومیت کهنه دارم که وقتی فشار به من می‌آید برایم دردسرساز می‌شود، اما مهم نیست چون سال‌هاست با این قضیه کنار می‌آییم تا به پرسپولیس خدمت کنیم.
انتهای پیام/خ